Oddvar Demmo
Norbrygg-medlem
Et annet råd dere som har 10-50 innlegg, hør på de som har 1000-5000 innlegg, det har litt med hvor lang erfaring de har
antall Innlegg her på forumet har vel ingenting med erfaring og gjøre. Ser jeg har 47 innlegg men har brygget øl siden 2002, og da må en vel ha litt erfaring tenker jeg )Oddvar Demmo skrev:Et annet råd dere som har 10-50 innlegg, hør på de som har 1000-5000 innlegg, det har litt med hvor lang erfaring de har
proger skrev:antall Innlegg her på forumet har vel ingenting med erfaring og gjøre. Ser jeg har 47 innlegg men har brygget øl siden 2002, og da må en vel ha litt erfaring tenker jeg )
proger skrev:antall Innlegg her på forumet har vel ingenting med erfaring og gjøre. Ser jeg har 47 innlegg men har brygget øl siden 2002, og da må en vel ha litt erfaring tenker jeg )Oddvar Demmo skrev:Et annet råd dere som har 10-50 innlegg, hør på de som har 1000-5000 innlegg, det har litt med hvor lang erfaring de har
Oddvar Demmo skrev:Kan ikke forstille meg at du hadde håp om annet.
Tor-Henning skrev:Har nok ikke så store krav, er grådig fornøyd
Spesielt i forhold til hva eg hadde, tidligere var slangen ca 30cm, no er den 3m.
magbru skrev:Torga, du skal vel ikke servere ved 22 grader? Eller var det bare en test? For gjøre en ordentlig sjekk burde du strengt tatt tappet et nytt fat, trykksatt det korrekt ved riktig temperatur og ventet en uke. Så prøvd med den nye slangen.