Ikke mye,,dro opp gummipluggen til vannlaasen og kikka ned i 12 mm hull..en liten skumdott der,,men usikker paa om det var gjaerdott....
Oeket temperaturen paa gjaerkar fra 8.5 tiil 11 celsius,,saa faar vi se om det hjelper paa aktiviteten.
Det er ikke umulig jeg kan ha mistet noe gjaer under innroringen,,jeg sirklet dunken mens gjaeren floet paa toppen av halv dunk,,og sirklet den skikkelig,,noe unnslapp mellon dunk og lokk da det viste seg at lokket ikke var klemt helt nedpaa langs hele sirkelen....
Smelle i en ny pakke om noen dager om det ikke skjer noe???
Eg har en liten kabel med en temperatursonde gjenom gummipluggen til vannlaasen, det kan tenkes at det er denne som lurer meg med aa slippe ut gassen der?
Tidligere hadde jeg teipet den fast paa utsiden,,men for aa faa en eksakt temperatur avlesning valgte jeg denne gang aa slippe den ned i karet saa den er midt i vaeske nivaaet.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.