• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Beer brew 30/60, ØK

Har en BB30 v2 som eg kanskje kunne solgt deg om du ikkje har fått ordna deg noe. Må riktig nok sjekke at eg har ca kontroll på alle originale deler etter noen modifikasjoner på elektro biten. Er på vestlandet så må evt sendes i posten.

Etter eg bygget bryggeri basert på en tilsvarende 6.8 liter kjele har eg ikkje brukt BB30 hovedsaklig pga trangt om plassen.

Har en BB30 v2 som eg kanskje kunne solgt deg om du ikkje har fått ordna deg noe. Må riktig nok sjekke at eg har ca kontroll på alle originale deler etter noen modifikasjoner på elektro biten. Er på vestlandet så må evt sendes i posten.

Etter eg bygget bryggeri basert på en tilsvarende 6.8 liter kjele har eg ikkje brukt BB30 hovedsaklig pga trangt om plassen.

Jeg har en som er interessert i din BB30. Hva er prisen.holder selv til i Bergens-området.

Én om gangen da! :p

Må først sjekke at eg har alle originale deler; da tenker eg vi snakker 1600. Men må nesten gi meg noen dager å finne ut av det.

Halvliteren, vi kan godt snakkes om dine bekjenter etter eg har fått sjekka opp i deler og Johan har vurdert saken

Tok litt tid med jul og sånt i veien; men hadde vist gjort mer med den enn eg huska, så å sette den i orginal stand igjen er nok ikkje gjennomførbart; og da ser eg ikkje at det er verdt styret ved evt feil å selge den som den er desverre.

Tilbake
Topp