Beerbrew 30 søker nye eier. Det er brygget ca 10 brygg på maskinen. Den fulgte med på lasset da jeg kjøpte en del andre greier, tidligere eier sa den funket som den skulle.
Storebroren - BB60 - var min første. Kjøpte den på tampen av 2014. Jeg likte den, men den hadde sine sider - og kvaliteten var så som så. Jeg fikk bytta den to ganger, men den tredje gangen ga jeg opp - og fikk pengene tilbake. Jeg var sikkert maksimalt uheldig. Alle opplevde ikke det der. (Jeg var veldig heldig med servicen, da - fra Ølbrygging, som var utrolig greie.)
Men noen hundrelapper er den helt klart verdt - og om du ikke trenger en brygger, trenger du kanskje en vannvarmer. Det er den jo utmerket til. Og om den originale meskespaden følger med, er den nesten verdt penga aleine. Jeg bruker stadig min - fikk beholde den - og vil absolutt ikke ha noe annet. (Kan antakelig brukes til å padle med, også.)
Beerbrew 30 søker nye eier. Det er brygget ca 10 brygg på maskinen. Den fulgte med på lasset da jeg kjøpte en del andre greier, tidligere eier sa den funket som den skulle.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.