BeerBug wifi

Odland: eg trur du må sjekka den der ølbøggen din.

Flight var rette namnet...

Eg var på veg ned i potetkjellaren og tenkte eg skulle sjekka korleis da sto til med gjæringa hjå deg på ipadden min og no ser da ut til at ølbøggen har gått heilt bananas

(fritt etter Ingvar Moe - for dei som hugsar han).
 
Odland: eg trur du må sjekka den der ølbøggen din.

Flight var rette namnet...

Eg var på veg ned i potetkjellaren og tenkte eg skulle sjekka korleis da sto til med gjæringa hjå deg på ipadden min og no ser da ut til at ølbøggen har gått heilt bananas

(fritt etter Ingvar Moe - for dei som hugsar han).
Snedig, tilsatt sukker kanskje. Unga pleier å bli litt ville med sukkervann....Se på alkohol grafen, som om den vibrerer
 
Ja se her ja. Mon tro hva den holder på med nå. Skal lese av hver time. Men her leser den jo av for harde livet.
 
1.075 er nok sukker om du spør meg.

Det er også litt urovekkjande at den opererar med 3 stk 1.075 på skalaen all den tid 1.073 og 1.074 står der åleine.. Er det kanskje 1.075 låg - 1.075 middel og 1.075 høg ?
 
Vet at utviklerne skal følge billa med argusøyne denne gangen så det er mulig de kjører eksterne avlesninger.
 
Den har vel drukke opp all alkoholen som var der - ikkje rart den rotar.. det var no litt der tidligare - no er det nede i 0 %
hjælp, ikke post flere sånne Katla, kan hende :Djeg dør her jeg sitter
 
Utifra pris og lovet funksjon er dette et tiltalende produkt. Grafer og verdier på hjemmesidene er imidlertid lite betryggende. Antar det kan være mye brukerfeil. Fungerer den om en gjør ting riktig? Om den fortsatt er så ustabil som tråden og hjemmesidene antyder virker dette som et bomkjøp.
 
Har nokon erfaring med tempraturproben? Eg har brukt den for første gang og opplever meeeeget store variasjoner i temperaturen, se her: https://www.thebeerbug.com/main/index.php?id=20000c2a6909ff9f

Det er ikkje snakk om at det har vore nesten 21 grader i vørteren for den interne temperatur sensoren har registrert stabile temperaturer rundt 10 grader under hele forløpet, har og sjekka STC-1000 undervegs og den har og vært meget stabil. Det som er rart er at visningen i starten og nå mot slutten av gjæringen virker å være reell....
 
Jeg har min tredje Beerbug nå som viser temperaturer helt "på bærtur" - dvs ala 200 grader og slikt. Er det det du har sett også?
 
Min er nok ikkje så langt på bærtur, har ikkje sett så høye temperaturer men eg kjem ikkje til å bruke sensoren framover.
 
Er ikke temperatursensoren avgjørende for at den skal kunne styre vørtertemperatur.?
 
Tilbake
Topp