Kan man legge inn faste ingredienser i Beersmith? Feks klaringsmiddel, gjærnæring osv? Har en tendens til å glemme disse.
Må eg ha beersmith, eller noko tilsvarande software for å brygga godt øl? Kanskje brygginga mi er på ei litt lågare nivå, men eg har vel eigentleg ikkje sakna noko avanserte program. Ord som utbytte må eg innrømma eg ikkje har brydd meg mykje om førebels. Kva er det eigentleg desse programma gjer som eg kanskje treng? Eg har 10-12 brygg bak meg hittil på Bratberg gen2.
Du må ikke ha et bryggeprogram. Jeg fant dog ut at det allikevel er svært praktisk og har løftet både bryggingen, min egen interesse, kunnskap om eget bryggeutstyr og resultatet. Skal jeg anbefale et godt bryggeprogram vil jeg anbefale http://www.brewingday.net/ har også egen tråd her inne.Må eg ha beersmith, eller noko tilsvarande software for å brygga godt øl? Kanskje brygginga mi er på ei litt lågare nivå, men eg har vel eigentleg ikkje sakna noko avanserte program. Ord som utbytte må eg innrømma eg ikkje har brydd meg mykje om førebels. Kva er det eigentleg desse programma gjer som eg kanskje treng? Eg har 10-12 brygg bak meg hittil på Bratberg gen2.