Syns den har fungert bra - ikke noe lekkasje som jeg har sett hos meg. Det er to svakheter med Sodastream som jeg har erfart:Denne har funket fint for meg
Har kanskje opplevd at flaska har blitt tom fortere enn nødvendig, men usikker på hvor årsaken ligger
Til første punkt kan jeg tilføre at manometeret står veldig utsatt til når det tipper. Har ødelagt 2 av de ved at flaska tippa. Nå står det andre ødelagte manometeret fastmontert, så har jeg en Duotight Inline på slangen i stedet.Syns den har fungert bra - ikke noe lekkasje som jeg har sett hos meg. Det er to svakheter med Sodastream som jeg har erfart:
- Generelt - den velter lett, man må ha fot eller annen mekanisme som gjør at den står stødig. Jeg har den inne i kegerator, men da har jeg ikke plass til fot (3D-printet av en kompis) - så den faller ofte
- Manometeret er i Bar og man bruker som oftest den nedre delen - syns det er vanskelig å fininnstille når det er i rommet 10-20 PSI
Ja, de velter lett, men sett de/den i en ølkasse for 6 stk 0,33 flasker med separate rom, så står den godt.Syns den har fungert bra - ikke noe lekkasje som jeg har sett hos meg. Det er to svakheter med Sodastream som jeg har erfart:
- Generelt - den velter lett, man må ha fot eller annen mekanisme som gjør at den står stødig. Jeg har den inne i kegerator, men da har jeg ikke plass til fot (3D-printet av en kompis) - så den faller ofte
- Manometeret er i Bar og man bruker som oftest den nedre delen - syns det er vanskelig å fininnstille når det er i rommet 10-20 PSI
Du blander Biltema med Jula nå? Sistnevnte har Oxyturbo, aldri sett det på Biltema.Jeg kjøpte regulator på Biltema, den er forøvrig produsert av Oxyturbo i Italia. I tillegg et adapter fra ølbrygging.no, godt fornøyd med den løsningen. Regulatoren fra Biltema har nå også visning av bar, tidligere hadde den kun CHF / l/min.
Nei, kjøpte på Biltema. Ser at bildet på esken viser manometer uten bar, men det har det på innerste sirkel.Du blander Biltema med Jula nå? Sistnevnte har Oxyturbo, aldri sett det på Biltema.