Da har jeg tatt det store steget og bestilt full pakke med glykolkjøler og gjæringskar. De har pakke med kjøler + 1 fermenter til 18+ laken, og tar 8000 for hver fermenter. Så kjøpte jeg i tillegg isolasjonskappe til alle fire. Hele greia med frakt kom på 45 000.
Sånt kan man jo bli svett av, men ... . Folk kjøper dyrere landeveissykler, og det har jeg ikke gjort. Så jeg synes jeg oppfører meg pent.
Jeg har bestilt en dunk Weyermann Sauergut, også. Jeg trur jeg skal klare å gjøre kål på den i løpet av et par år.
Da har jeg tatt det store steget og bestilt full pakke med glykolkjøler og gjæringskar. De har pakke med kjøler + 1 fermenter til 18+ laken, og tar 8000 for hver fermenter. Så kjøpte jeg i tillegg isolasjonskappe til alle fire. Hele greia med frakt kom på 45 000.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.