Bestillingsutvalg for Grainfather-produkter hos Strømmen hjemmebrygg

Da har jeg tatt det store steget og bestilt full pakke med glykolkjøler og gjæringskar. De har pakke med kjøler + 1 fermenter til 18+ laken, og tar 8000 for hver fermenter. Så kjøpte jeg i tillegg isolasjonskappe til alle fire. Hele greia med frakt kom på 45 000.

Sånt kan man jo bli svett av, men ... . Folk kjøper dyrere landeveissykler, og det har jeg ikke gjort. Så jeg synes jeg oppfører meg pent:).

Jeg har bestilt en dunk Weyermann Sauergut, også. Jeg trur jeg skal klare å gjøre kål på den i løpet av et par år:).

Da har jeg tatt det store steget og bestilt full pakke med glykolkjøler og gjæringskar. De har pakke med kjøler + 1 fermenter til 18+ laken, og tar 8000 for hver fermenter. Så kjøpte jeg i tillegg isolasjonskappe til alle fire. Hele greia med frakt kom på 45 000.
Om en drøy måned er det november salg. Håper at du fikk prisgaranti på en såpass stor investering. Gratulerer med ny gjæringsløsning!

Sånt kan man jo bli svett av, men ... . Folk kjøper dyrere landeveissykler, og det har jeg ikke gjort. Så jeg synes jeg oppfører meg pent:).
Hvorfor bruke mye penger på sykkel når man like fort kan tryne med en billig en

Tilbake
Topp