Billetter og påmelding til publikums favoritt 2015

Sponsorene stiller opp med flotte premier i år også. Spesielt standkonkurransen blir bra, så her blir det hard konkurranse om beste stand:

Beste øl:
1. plass - gavekort kr. 2.500
2. plass - gavekort kr. 2.000
3. plass - gavekort kr. 1.750
4. plass - gavekort kr. 1.500
5. plass - gavekort kr. 1.250
6-30. plass - gavekort 750

Beste stand:
1. plass - gavekort kr. 10.000
2. plass - gavekort kr. 2.000
3. plass - gavekort kr. 1.750
4. plass - gavekort kr. 1.500
5. plass - gavekort kr. 1.250

Takk til Bryggeland, Bryggselv og Ølbrygging.no, som stiller opp med premier.
 
Sponsorene stiller opp med flotte premier i år også. Spesielt standkonkurransen blir bra, så her blir det hard konkurranse om beste stand:

Beste øl:
1. plass - gavekort kr. 2.500
2. plass - gavekort kr. 2.000
3. plass - gavekort kr. 1.750
4. plass - gavekort kr. 1.500
5. plass - gavekort kr. 1.250
6-30. plass - gavekort 750

Beste stand:
1. plass - gavekort kr. 10.000
2. plass - gavekort kr. 2.000
3. plass - gavekort kr. 1.750
4. plass - gavekort kr. 1.500
5. plass - gavekort kr. 1.250

Takk til Bryggeland, Bryggselv og Ølbrygging.no, som stiller opp med premier.
Så nå er det plutselig Ikkje ølet som skal få fokus. ? Greit med premier for beste stand men det må vere på same nivået for best øl.

frå min HTC "smart-tellefon "
 
Så nå er det plutselig Ikkje ølet som skal få fokus. ? Greit med premier for beste stand men det må vere på same nivået for best øl.

frå min HTC "smart-tellefon "
Velkommen til posørenes tidsalder. Som du sier, greit det. Men jeg trodde også at øl var viktig for dette foraet
 
Så nå er det plutselig Ikkje ølet som skal få fokus. ? Greit med premier for beste stand men det må vere på same nivået for best øl.

Jo, ølet står fortsatt i fokus. Vi premierer også 30 øl, og bruker absolutt mesteparten av premiepotten på ølene. Vi håper også at det skal komme en liten ekstra sak til de som vinner øl-kategorien, men er ikke i mål med å kunne offentliggjøre noe.

Samtidig er det mange på pubikums favoritt som legger mye i å formidle noe rundt ølet, gi det ei historie og lage en god stemning rundt det. Det ønsker vi også å gi oppmerksomhet, og er noe som mange synes er en viktig del av arrangementet.
 
Jo, ølet står fortsatt i fokus. Vi premierer også 30 øl, og bruker absolutt mesteparten av premiepotten på ølene. Vi håper også at det skal komme en liten ekstra sak til de som vinner øl-kategorien, men er ikke i mål med å kunne offentliggjøre noe.

Samtidig er det mange på pubikums favoritt som legger mye i å formidle noe rundt ølet, gi det ei historie og lage en god stemning rundt det. Det ønsker vi også å gi oppmerksomhet, og er noe som mange synes er en viktig del av arrangementet.

Får håpe det er dei som vil formidle noke som vinner. Ikkje berre best kostymer. Tivoli .......


Bilde kun eit døme. Då dette var eit NRK innslag.

frå min HTC "smart-tellefon "
 

Vedlegg

  • uploadfromtaptalk1421577427373.jpg
    uploadfromtaptalk1421577427373.jpg
    116,9 KB · Sett: 109
PF er jo først og fremst fesjå, dernest bryggekonkurranse. Synes fordelingsnøkkelen er helt grei. Vi har flaskekonkurransen for mer seriøs bryggekonkurranse. For å vinne PF har du nødvendigvis ikke det teknisk beste ølet/best smak/best <velg-noe-annet-innenfor-bryggeverdenen>.

Du har gjerne en artig greie rundt det hele, eller veldig mange kompiser, eller er en god selger, eller du har faktisk et øl som skiller seg positivt ut. Uansett er det jo ingen teknisk konkurranse, men det er veldig gøy! Gleder meg! :)
 
PF er jo først og fremst fesjå, dernest bryggekonkurranse. Synes fordelingsnøkkelen er helt grei. Vi har flaskekonkurransen for mer seriøs bryggekonkurranse. For å vinne PF har du nødvendigvis ikke det teknisk beste ølet/best smak/best <velg-noe-annet-innenfor-bryggeverdenen>.

Du har gjerne en artig greie rundt det hele, eller veldig mange kompiser, eller er en god selger, eller du har faktisk et øl som skiller seg positivt ut. Uansett er det jo ingen teknisk konkurranse, men det er veldig gøy! Gleder meg! :)
Eg er som dokke alle veit sterkt ueinig i dette. Det er ikkje alle som liker å klede seg ut . Eg meiner at premien for beste øl bør vere den same som for beste stand. Det er like useriøst begge deler.

frå min HTC "smart-tellefon "
 
10k for beste stand og 2.5k for beste øl i en bryggekonkurranse i regi av en hjemmebryggerforening er rett og slett helt tullete. Snakk om og undergrave det som egentlig burde stå i fokus, nemlig godt øl.
Uten å ha gidda å sjekke fakta så er vel en av hovedsponsorene et selskap der det er ytterst nødvendig å kle seg ut for å få oppdrag, så det hele gir vel mening,eller...
 
Hei, har ordnet meg billett den helgen, men så får jeg besøk. Er det noen som har en billett til overs? Ta kontakt med meg på tlf 92607582.
 
Sist redigert:
Har kanneslert påmeldingen min! Dette er en publikums favoritt konkurannse med øl i senter!! IKKE SNEKKER KUNNSKAPER!!
Heilt idiotisk!!
Bør såfall være balanse i øl å stand 80% premie for øl å 20% for stand!!
 
Har kanneslert påmeldingen min! Dette er en publikums favoritt konkurannse med øl i senter!! IKKE SNEKKER KUNNSKAPER!!
Heilt idiotisk!!
Bør såfall være balanse i øl å stand 80% premie for øl å 20% for stand!!

Synd du velger å ikke dra, men hvis du trenger å kvitte deg med billetten så kjøper jeg den gjerne. Send mld til 90928963.
 
Øyvind;

Som det blir nevnt, et bord er ca 1,8, har du med et brygg deler du bord med noen andre som har med et brygg.
Har du 2 eller flere brygg så får du et fult bord.

(Dette betyr også at en hjemmelaget bar ikke skal overstike 1,80)

En annen viktig ting. Har du ikke med minst 18 liter av et brygg så teller ikke det brygget for 2 personer.
En tredje viktig ting; har du med 2 eller flere øl, regnes det som juks å samle alle stemmene på et øl. (F.eks overtale folk til å stemme på øl #1 når de egentlig ville stemme på øl #2)
 
Tilbake
Topp