Han skrev så.Er det en kommandant på Oscarsborg?
Han skrev så.Er det en kommandant på Oscarsborg?
Flere festninger har fortsatt kommandant, men jeg er litt usikker på hva rollen egentlig innebærer på en historisk festning uten militær betydning.Er det en kommandant på Oscarsborg?
Det er vel ikke kommandanten, men en som driver omvisning på fortet.Litt artig at en kommandant på en festning gjentatte ganger forsøker å få andre til å bryte lovverket. Kjenner jeg blir fylt av tillit til våre væpnede styrker.
Det er vel fortsatt Forsvarsbygg som har Oscarsborg.Det er vel ikke kommandanten, men en som driver omvisning på fortet.
Er det en kommandant der så må det bety at Oscarsborg fortsatt eies av forsvaret. Andre fort, f.eks Bolærne litt lenger ut i fjorden ble solgt husker jeg.
Ser ut som Oscarsborg festning iallefall hadde kommandant senest i fjor - https://www.amta.no/kommandanten-er-stralende-fornoyd-et-hoydepunkt/s/5-3-1294281Det er vel fortsatt Forsvarsbygg som har Oscarsborg.
Jeg har etikett, men det står ingenting på den om 9. april eller historien, så det er vel ikke det han er ute etter?Det er ingen som kan dele etikett?
Jeg har ikke brygget BE enda. Men kan selvfølgelig mekke sammen en etikett til når jeg en gang kommer å brygge en Birger Eriksen stout.Det er ingen som kan dele etikett?
Tror du skal være forsiktig med og sende noe som helst mot de der altsåSpørs om noen har tatt over jobben til Birger om dem kommer forbi eller ei
Per Egil Grimstad er nåværende komandant på Oscarsborg. (Ref. Forsvarets Forum)Er det en kommandant på Oscarsborg?
Drar til Wacken i morgen. Kanskje jeg skal ta med et par 0.25ere med Birger til substitutt for underberger..?Funker som juling i sommervarmen også...