Ja da var bare for å vite sånn ca, men de var nå enige når jeg prøvde de mot hverandre
Vis vedlegget 67136
Vis vedlegget 67137
Vis vedlegget 67140
Gjær pitchet og bøtta på plass, da er det bare å vaske så er alt i boks....... Ååååååå faen....
Vis vedlegget 67138
Jaja, godt utbytte og trivelig bryggedag, kan ikke erstattes med lang kok, neivel, da lærte man det.. Så
@loebrygg , jeg tror vi allerede i dag kan konkludere med hvordan dette ølet blir
Nå var det ikke sånn at vørteren smakte veldig brent, og nå som den er søt og fullstappa med bitterhumle føles det som om dette går bra, men jeg er redd dette går rett i klosettet om 3 uker... Det var som f*en... Skal ikke ta sorger på forskudd, men føles litt som om slaget er tapt
Vel, nå er ikke dette mitt første brente rodeo så en god dose oppvaskpulver og noen ml fosforsyre gjør mesteparten av jobben. Jeg skal innrømme at jeg ikke vet hva jeg skaper med den komboen, men det bruser godt og gjør jobben, høhø.
Vis vedlegget 67139
Man må gjøre den noen ganger, men en halvtime så er det som om det aldri skjedde
Vis vedlegget 67141
Da blir det å gå i tenkeboksen, for det er ikke sånn at jeg legger meg ned å griner og gir opp, nei absolutt ikke... Eller kanskje, okey da, en furteøl blei det...
Vis vedlegget 67142