Har hørt at noen mener at BE ikke ville fått grønt lys om han hadde bedt om lov, siden enkelte høyt oppe hadde sympati med feil side.
Har hørt at noen mener at BE ikke ville fått grønt lys om han hadde bedt om lov, siden enkelte høyt oppe hadde sympati med feil side.
Tilbakemelding fra dommerne etter Opplandsmesterskapet om min Birger: "bør lagres et par år til. MINST.".
Da gjemmes resten til neste år. Minst.
Jepp. Alltid like gøyÅh! Er det det vi kaller litt lett pisk på pung?
Du trer frem som et godt eksempel iallefall, som jeg skal følge fremover. Tjenestevei.Jepp. Alltid like gøy
Jeg fikk ikke brygget, og tar gladelig imot flasker fra dere alle17.november er jo BE sin fødselsdag. ...eventuelt sender ut flasker til forummedlemmer som ikke fikk vært med også
Minn meg på det, så tar jeg med ei flaske på PF du kan få med deg hjem.Jeg fikk ikke brygget, og tar gladelig imot flasker fra dere alle
Hmmm, da må jeg teste de flaskekarbonerte opptil fatet mitt snart.Siden jeg smakte på @1Morten sin Birger i går måtte jeg nesten smake på min egen i dag.
En av de få flaskekarbonerte flaskene, resten gikk på fat og fikk CO2 intravenøst.
En del knepp bitrere og ikke så fløyelsmyk som Morten sin.
Vis vedlegget 38943
Var ikke du opp mot 150 IBU da?Siden jeg smakte på @1Morten sin Birger i går måtte jeg nesten smake på min egen i dag.
En av de få flaskekarbonerte flaskene, resten gikk på fat og fikk CO2 intravenøst.
En del knepp bitrere og ikke så fløyelsmyk som Morten sin.
Vis vedlegget 38943
156,5 IBU sånn helt nøyaktig. Har blitt en del rundet av siden den var helt fersk.Var ikke du opp mot 150 IBU da?