Birger Eriksen-dagen

Ååheeei hvor det går! Jeg har åpnet en Birger, skumtoppen er nydelig, men hva skjer med smaken? Det som var lakrisdominert med preg av røst(ikke øygruppa, men røstpreget) har lagt seg i bakgrunnen. Nå er det Sherry som gjelder. Søt, søt sherry.

Jeg er helt flabbergastert over forandringen som Birger går igjennom. Standhaftig type får'n si!
 
Ååheeei hvor det går! Jeg har åpnet en Birger, skumtoppen er nydelig, men hva skjer med smaken? Det som var lakrisdominert med preg av røst(ikke øygruppa, men røstpreget) har lagt seg i bakgrunnen. Nå er det Sherry som gjelder. Søt, søt sherry.

Jeg er helt flabbergastert over forandringen som Birger går igjennom. Standhaftig type får'n si!

Jeg tror jeg nevnte det for many posts ago. At det blir lakris, så kaffe, så mmmm når alt blender. Sherry tyder jo på et opptak av oksygen dog.
 
Jeg tror jeg nevnte det for many posts ago. At det blir lakris, så kaffe, så mmmm når alt blender. Sherry tyder jo på et opptak av oksygen dog.
Flaskinga mi har nok et stort forbedringspotensiale, så du har nok rett der. Jeg driver og karbonerer fatet nå, skal smake på det i morgen. Spent på forskjellen der altså!
 
Oj, dette tok av:p!
Skal begrense meg til to punkter:
1. Vi har en gjesteleilighet. Michael og Madammen er veldig velkommen - når som helst:)!
2. Birger Eriksen er nok ikke mitt øl. Men jeg har noen flasker RIS av egen produksjon i kjelleren, døpt "Svarte faen". Vår etiopiske leieboer har en viss sans for det ølet:D.
 
Må si det har vært 36 sider med meget fornøyelig lesning!
Er det håp om at Birger Eriksen skal hylles i år også? Hadde vært moro å vært med selv om det antagelig er litt vel ambisiøst så tidlig i karrieren.
 
Tilbake
Topp