Bjorleik 2013 - Flaskekonkurransen

Du ble sist observert på vei inn i en taxi sammen med Jon. Rrrrrrrrr.... ;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4
 
Heheh av og til slår allergien til når man koser seg sånn :skitbra:
Veldig bra kveld og hyggelig stemning.
Stor takk til ildsjelene som står på og lager i stand.
 
Gahr skrev:
Og så ver det over. Vi takker alle for et svært vellykket evenement. Resultatlister for flaskekonken ble som følger:


[tt]Plass: Navn:                Øltype:

1.     Rolf Bakke           Mørk lager
2.     Otto Mikal Furuly    American pale ale
3.     Eirik Nygård         American oatmeal mild
4.     Terje Røsok          Amber
5.     Gaute Lia            American brown ale
6.     Georg Jensen         Mørk ale
7.     Sammy Myklebust      13E - Øl med honning
8.     Gaute Lia            American pale ale
9.     Knut Magerholm       Saison
10.    Tor-Henning Langøen  Øl med granskudd
11.    Øystein Djurhuus     American pale ale
12.    Nicolai Gjellestad   American IPA
13.    Erlend Johnsen       Imperial IPA[/tt]

Gratulerer til alle vinnerne! Premiene ble sponset av Bryggeland, Bryggselv og Petit Agentur. Vi takker ærbødigst! Premietakere som ikke var tilstede på arrangementet vil få gavekort og diplomer tilsendt i posten.


De premierte i publikums favoritt-klassen ble:

[tt]Plass: Øl:                Brygger:

1.     Haustiir           Guttorm Storaas
2.     Kvitebjørn Stout   Kim Odland/Bernt Sandsmark
3.     PSI Red Tail       Terje Røsok[/tt]

En stor takk til Birger og Vestbrygg for sponsing av PF og for hjelp med mottak av flasker til konkurransen!


Så gøy :D andre plass. Vi er stolte og takker og bukker for det :D

Hadde vært gøy å være med på Bjorleik i år, men bryggelaget og jeg kunne dessverre ikke møte. Vi hadde øl klar til å ha med i publikums favoritt også. Vi får stille sterkt til neste år. Gratulere til Rolf Bakke og de andre vinnerne.

Vi er også enige med Rolf om at det gode miljøet gjør det mulig for oss alle til å brygge godt øl. Ikke minst dette forumet. Mye av det vi lurer på finner vi her med å søke litt. Så takk til alle som har postet noe :)
 
Gratulerer med vel gjennomført arrangement og, selvfølgelig, til vinnerne.

Jeg kunne dessverre ikke komme, men hører mange gode ting om arrangementet.
 
Da er alle diplomer, gavekort og dommerskjema fra årets Bjorleik postlagt. Det ble litt mer vrient en forventet å finne adresser til alle, da adressene faktisk ikke hadde blitt med på påmeldingsskjemaene. Jeg håper og tror likevel jeg har sendt alle konvoluttene dit de skal. Hvis noen ikke har fått papirene innen helgen, får dere gi beskjed.
 
Gahr skrev:
Da er alle diplomer, gavekort og dommerskjema fra årets Bjorleik postlagt. Det ble litt mer vrient en forventet å finne adresser til alle, da adressene faktisk ikke hadde blitt med på påmeldingsskjemaene. Jeg håper og tror likevel jeg har sendt alle konvoluttene dit de skal. Hvis noen ikke har fått papirene innen helgen, får dere gi beskjed.

Mottatt i dag.
Fineste bryggediplomet jeg har fått hittil  ;D
 
roba skrev:
Gahr skrev:
Da er alle diplomer, gavekort og dommerskjema fra årets Bjorleik postlagt. Det ble litt mer vrient en forventet å finne adresser til alle, da adressene faktisk ikke hadde blitt med på påmeldingsskjemaene. Jeg håper og tror likevel jeg har sendt alle konvoluttene dit de skal. Hvis noen ikke har fått papirene innen helgen, får dere gi beskjed.



Mottatt i dag.
Fineste bryggediplomet jeg har fått hittil  ;D

Hehe, ja, Odland jobbet nok i TIMESVIS for å ordne dem.:)
 
TIMEVIS!!

Er ikke noe blåkopi av fjorårets iallefall!! Brukte tom. tykkere enn vanlig printerpapir og allting. Måtte finne arkene FOR HÅND samt velge ANNEN PAPIRSKUFF ENN DEFAULT. Var en hel dags arbeid i mitt kommunale tempo.
 
La oss ei heller glemme at diplomet ble personlig fraktet til Bergen i min flett nye '96 Ford Fiesta. Ble bilens siste reis da registerreima røk i bunnen av Bømlofjordtunnellen. Ekslusivt.
 
Odland skrev:
La oss ei heller glemme at diplomet ble personlig fraktet til Bergen i min flett nye '96 Ford Fiesta. Ble bilens siste reis da registerreima røk i bunnen av Bømlofjordtunnellen. Ekslusivt.

Og diplomene har også fått være med på en reise opp fra denne tunnellen på bakplanet av en redningsbil  ;D
 
Tilbake
Topp