setter pris på dommerskjema
og om noen kan fortelle hvordan eg kom meg hjem
og om noen kan fortelle hvordan eg kom meg hjem
Gahr skrev:Og så ver det over. Vi takker alle for et svært vellykket evenement. Resultatlister for flaskekonken ble som følger:
[tt]Plass: Navn: Øltype:
1. Rolf Bakke Mørk lager
2. Otto Mikal Furuly American pale ale
3. Eirik Nygård American oatmeal mild
4. Terje Røsok Amber
5. Gaute Lia American brown ale
6. Georg Jensen Mørk ale
7. Sammy Myklebust 13E - Øl med honning
8. Gaute Lia American pale ale
9. Knut Magerholm Saison
10. Tor-Henning Langøen Øl med granskudd
11. Øystein Djurhuus American pale ale
12. Nicolai Gjellestad American IPA
13. Erlend Johnsen Imperial IPA[/tt]
Gratulerer til alle vinnerne! Premiene ble sponset av Bryggeland, Bryggselv og Petit Agentur. Vi takker ærbødigst! Premietakere som ikke var tilstede på arrangementet vil få gavekort og diplomer tilsendt i posten.
De premierte i publikums favoritt-klassen ble:
[tt]Plass: Øl: Brygger:
1. Haustiir Guttorm Storaas
2. Kvitebjørn Stout Kim Odland/Bernt Sandsmark
3. PSI Red Tail Terje Røsok[/tt]
En stor takk til Birger og Vestbrygg for sponsing av PF og for hjelp med mottak av flasker til konkurransen!
Odland skrev:Utrolig fine diplom
Gahr skrev:Da er alle diplomer, gavekort og dommerskjema fra årets Bjorleik postlagt. Det ble litt mer vrient en forventet å finne adresser til alle, da adressene faktisk ikke hadde blitt med på påmeldingsskjemaene. Jeg håper og tror likevel jeg har sendt alle konvoluttene dit de skal. Hvis noen ikke har fått papirene innen helgen, får dere gi beskjed.
roba skrev:Gahr skrev:Da er alle diplomer, gavekort og dommerskjema fra årets Bjorleik postlagt. Det ble litt mer vrient en forventet å finne adresser til alle, da adressene faktisk ikke hadde blitt med på påmeldingsskjemaene. Jeg håper og tror likevel jeg har sendt alle konvoluttene dit de skal. Hvis noen ikke har fått papirene innen helgen, får dere gi beskjed.
Mottatt i dag.
Fineste bryggediplomet jeg har fått hittil ;D
Odland skrev:La oss ei heller glemme at diplomet ble personlig fraktet til Bergen i min flett nye '96 Ford Fiesta. Ble bilens siste reis da registerreima røk i bunnen av Bømlofjordtunnellen. Ekslusivt.