Bjorleik 2013 - Flaskekonkurransen

Odland skrev:
La oss ei heller glemme at diplomet ble personlig fraktet til Bergen i min flett nye '96 Ford Fiesta. Ble bilens siste reis da registerreima røk i bunnen av Bømlofjordtunnellen. Ekslusivt.

Du burde forstått at du nærma deg skifte av registerreim då bilen nådde 900.000 km.
 
Etter at eg klarte ein 4. plass i flaskekonkurransen, må eg innrømme at eg har vore litt stolt. Spesielt sidan eg er forholdsvis fersk i gamet og at dette var min første konkurranse.
Mottok i dag dommerskjema frå flaskekonkurransen. No er eg ikkje fullt så stolt lenger. Ølet fikk 27 poeng og blir liggande i gruppa for "Drikkbart". Det høyrast brått ikkje så bra ut.
Eg sit igjen med ein følelse av at nivået ikkje er all verden når ein blir premiert med eit øl som er drikkbart.
 
TerjeR skrev:
Etter at eg klarte ein 4. plass i flaskekonkurransen, må eg innrømme at eg har vore litt stolt. Spesielt sidan eg er forholdsvis fersk i gamet og at dette var min første konkurranse.
Mottok i dag dommerskjema frå flaskekonkurransen. No er eg ikkje fullt så stolt lenger. Ølet fikk 27 poeng og blir liggande i gruppa for "Drikkbart". Det høyrast brått ikkje så bra ut.
Eg sit igjen med ein følelse av at nivået ikkje er all verden når ein blir premiert med eit øl som er drikkbart.
Drikkbart tror jeg ikke er så veldig gale. Tror at når man sitter å skal evaluere et øl i konkurranse så blir man automatisk mer kritisk enn når man bare skal smake/drikke et øl ;D
 
Tilbake
Topp