Jon Sira skrev:Polet skal jo være en faghandel. Da bør vi som kunder forvente at de oppbevarer produktene etter alle kunstens reglet. Når ser vi det første kjøleskapet på polet?
Polet skal jo være en faghandel. Da bør vi som kunder forvente at de oppbevarer produktene etter alle kunstens reglet. Når ser vi det første kjøleskapet på polet?
Polet på Kavdrat hadde spesial-ølene på svalrom når det ble spesialpol. I 2 uker før "Champagne cowboyene" og fiffen i Oljebyen og Omegn fikk tilbake plassen til mer Champagne.
Mats Ø. skrev:StoreMy skrev:Tenkte nå egentlig mest på smaksløker og munnkjemi.
Jeg har smakt de før og de er jo yummy! Jeg tror ikke skylda ligger i kjeften min.
in.primis.cervisium skrev:Jeg betaler ikke de latterlige prisene man krever i Norge for kvalitets ale som er forderva p.g.a. dårlig håndtering/oppbevaring... :noway:
Bjarte H skrev:in.primis.cervisium skrev:Jeg betaler ikke de latterlige prisene man krever i Norge for kvalitets ale som er forderva p.g.a. dårlig håndtering/oppbevaring... :noway:
Da må du begynne å drikke kortreist øl. Helst med opprinnelse innenfor husets fire vegger :biersmile:
Burde heller reklamere på god øl/vinSotrajohnny skrev:Burde man ikke kunne reklamere på dårlig øl på samme måte som dårlig vin ?
protto skrev:Litt på sida: No som spesialøla er begynt som smått å sige inn på taxfreebutikkane på flyplassane i Norge, skal vi klage til Avinor eller bryggeriet om vi får dårlig øl? Ser at dei behandlar ølet like dårleg der som på polet, og Avinor har vel ikkje noko kundemottak ein kan møte opp på? Iallfall ikkje eit eige mottak med eksperar på øl, vin og brennevin?
Skal vi ta med oss ølet tilbake til butikken byr det på utfordringar...
Korleis er det å kontakte bryggeriet direkte med slikt når det som oftast er distribusjonen sin feil al ølet er under par?
StoreMy skrev:protto skrev:Litt på sida: No som spesialøla er begynt som smått å sige inn på taxfreebutikkane på flyplassane i Norge, skal vi klage til Avinor eller bryggeriet om vi får dårlig øl? Ser at dei behandlar ølet like dårleg der som på polet, og Avinor har vel ikkje noko kundemottak ein kan møte opp på? Iallfall ikkje eit eige mottak med eksperar på øl, vin og brennevin?
Skal vi ta med oss ølet tilbake til butikken byr det på utfordringar...
Korleis er det å kontakte bryggeriet direkte med slikt når det som oftast er distribusjonen sin feil al ølet er under par?
Avinor har i alle fall ikke noe med dette å gjøre.
Mats Ø. skrev:Smakte en Rallar i går når jeg var på besøk hos mutter og fatter. Den smakte riktig så godt.
Jeg hadde nok uflaks med de to andre.