Blichman beergun/boksing

Extra1976

Norbrygg-medlem
Skal bokse ferdi karbonert øl, tapper med blichman beergun men blir mye skum . Trykk 0,2 hvordan få tappet i boks uten formye skum ? Blir mye svinn av øl
 
Skal bokse ferdi karbonert øl, tapper med blichman beergun men blir mye skum . Trykk 0,2 hvordan få tappet i boks uten formye skum ? Blir mye svinn av øl
Temperatur, karbonering, indre diameter, og lengden på slangen. Nå har jeg aldri prøvd en beergun, men når det kommer til tapping generelt så må ting være i balanse.
 
Skal bokse ferdi karbonert øl, tapper med blichman beergun men blir mye skum . Trykk 0,2 hvordan få tappet i boks uten formye skum ? Blir mye svinn av øl
Prøv med samme trykk og temperatur du har karbonert på, og evt skru opp trykket litt. Med 0,2 så begynner det antagelig å skumme i slangen.
 
Temperatur, karbonering, indre diameter, og lengden på slangen. Nå har jeg aldri prøvd en beergun, men når det kommer til tapping generelt så må ting være i balanse.
Hvor lang slange brukes de? Jeg bruker 4mm slange på 1,5 m men er kansje for kort , ølet holder rundt 3,5 grader
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp