Brew-Magic

Ja den forskjeller er datastyringen og at vi skal bruke slanger og pumpe som er løse, vi oppgraderer kansje til fast rørsystem etterhvert, jeg bestilte med en pumpe ekstra sånn i tilfelle.

Til nå har jeg betalt 23000 + frakt + moms og toll, det hele kommer på ca 33000 vil en tro.

Du er selfølgelig velkommen når det er oppe og går.

SABCO har ennå ikke levert varen til Jetcarrier grunnet de mangler materialer til kassen som systemet skal fraktes i og som vi måtte betale $250 ekstra for, de får ikke sende ut av landet uten den kassen.  :attevar:

Det ser ut som vi vil få systemet hjem i midten av Februar. :skitbra:
 
Yes, Jetcarrier.no har mottatt bryggesystemet fra SABCO inn til warehouse, da blir det båten som går den 1 Februar, kommer vel til Stavanger ca 20 Februar. (Håper jeg)
 
Litt innkjøp må til.

ca 150 kilo malt og humle + 4 gjæringsfat, blingen kom i dag...
 

Vedlegg

  • IMG_0887.JPG
    IMG_0887.JPG
    1,7 MB · Sett: 922
  • IMG_0893.JPG
    IMG_0893.JPG
    267,6 KB · Sett: 897
Konen ble kjøpt i Polen via polsk nettbutikk av en polakk som var hjemme på ferie. Den kostet 3000 kr i polen
 
Her er linker til  konen. http://www.browamator.pl/szczegoly.php?TABEC_----_fermentor_stozkowy_INOX_---_poj_55_litrow&przedm=8784294&grupa_p=6&pwd[6]=%2F163929%2F164395%2F165992&sortuj=kod
 
Nærmer seg.

Jetcarrier >>> 1164 A er ankommet og blir for øyebliket scannet inn i systemet, mer info kommer på e-mail til alle pakkemottakere i løpet av dagen evt. i morgen tidlig :)
 
Tilbake
Topp