Før jeg gidder å tenke mer på dette, er det noen som har troen på denne løsningen?
Brygger med 36L BIAB nå, og avtrekket funker fint.
Faste transporthjul såklart, ikke svingbare.
Du kan ikke rulle på kokeplaten. Da vil den sprekke ved full gryte. Hjulene må rulle på utsiden. Det finnes en post med bilde for en slik løsning på forumet, men jeg husker ikke hvor.
Du kan ikke rulle på kokeplaten. Da vil den sprekke ved full gryte. Hjulene må rulle på utsiden. Det finnes en post med bilde for en slik løsning på forumet, men jeg husker ikke hvor.
Rulle på koketoppen? Neinei, det hadde jeg aldri gjort. Hjulene er skissert på siden av koketoppen. Ser det ikke er all verdens til skisse, men det var det jeg fikk til i Revit
Jeg brygger biab slik. Ventilatoren suger sterkt nok til at det ikke drypper tilbake, men jeg må alltid flytte kjelen før jeg slår av ventilatoren. Da renner det 1/2 dl tilbake. Setter en skål under
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.