Brukte NC Corneliusfat, Trondheim

Bjarte H

Dommer
Hei,

til de av dere som har reservert fat fra pallen jeg har bestilt fra Candirect til Trondheim kan jeg opplyse om at varene er betalt og at de starter å plukke ordren nå.

Mer info ang. leveringstid kommer etterhvert.


Og for de som enda ikke har fått det med seg så er det mulig å få tak i rimelige, brukte, overhalte (Q2) Cornelius NC 19l fat i Trondheim. Det er enda noen igjen, før alle er reservert. Prisen blir omkring 350,- pr. fat, og fatene må fortrinnsvis hentes hos meg i Trondheim. Jeg regner med levering i Februar en gang. Hvis jeg ikke får solgt bort fatene som jeg ikke skal ha selv i Trondheim, åpner jeg opp for å ta med noen fat til interesserte i Oslo.

Ved interesse send epost til meg på bjarte.halvorsen(at)gmail.com, og du får da en bekreftelse når jeg har ført deg opp.


-Bjarte
 
Flott initiativ og god pris!
Høres ut som en lur å gjøre det på den måten, istedet for forhåndsbestillinger, tror jeg.
Har nok fat selv, men håper midt-norske bryggere ser nytten i dette, så du slipper å bli sittende inne med mer enn nødvendig.
 
Da var alle fatene reservert. Jeg kommer som tidligere nevnt tilbake med mer info ettersom jeg får den  :)

- Bjarte
 
Veggis skrev:
Skulle det hende du ikke blir kvitt alle er jeg interessert i noen fat.  ;D
Jeg setter deg opp som neste mann på "reservelista"

Pallen er forresten betalt og pakket. De venter nå på tollseddelen slik at de kan sende den nordover så fort som mulig  :)
 
Hel pall - Cornelius  i 3 høyder - er 60 fat. Det går an å bestille både 20 eller 40 fat også om man ønsker det.  Sikkert litt dyrere i frakt per fat, men grei pris likevel ville jeg tro.

FredT
 
Da er pallen med fat ankommet Norge, og er fortollet og betalt. Jeg tror og håper at den kommer til Trondheim denne uka :skitbra:

Prisen blir 330,- pr. stk. og betalingsinfo er sendt på epost til de gjeldene. Hvis du mangler denne eposten, så send en forespørsel til meg på bjarte.halvorsen(alfakrøll)gmail.com

Bjarte
 
Da er fatene i hus !

Jeg sender ut e-post fortløpende til registrerte betalinger, slik at dere kan komme og hente. Det tar noe tid før betalingsinfo (hvem/hvor pengene kommer fra) kommer opp i nettbanken, så hvis du har betalt men ikke fått epost enda, ikke fortvil. Jeg sender så snart jeg vet hvem pengene kommer fra.

Har lagt ved et bilde av fatene. De ser jevnt over bra ut. Noe småbulk, men i god stand :) De som henter får med seg x ant. tilfeldige fat, det blir ikke siling, slik at sistemann skal slippe å få samtlige fat med småbulk.

Send sms/e-post når dere kan hente, så prøver vi å få det til. Mobilnr. står i e-posten som jeg sender ut når betalingen er registrert.


(for spesielt interesserte: det går 42 corneliusfat i en Saab ;D)
 

Vedlegg

  • P1020567.jpg
    P1020567.jpg
    487,8 KB · Sett: 603
Åpner denne tråden igjen itilfelle det er noen som har lyst til å ta ett slikt initiativ igjen :yes:
 
På smakskvelden i Trøndersk Bryggerlaug 19.mai, ble det også ytret stor interesse for ny fellesbestilling av corneliusfat. Bare Trondheim Akademiske Ølbryggerlaug kunne være interessert i 20-30 fat..
Først og fremst tror jeg noen bare må ta initiativet til å gjennomføre kjøpet og ta inn bestillinger, jeg tror det fort kan fylles opp en pall eller to..
Hvis det er vanskelig å legge ut såpass mye, kan man f.eks ta inn forhåndsbetaling på hele eller deler av delbeløpene, og eventuelt utjevne det når alt er ankommet og betalt.

Samtidig kan det være lurt å opprette en egen tråd inne i delforumet, og spørre etter hvem som vil være med og med hvor mange fat, og sende ut en mail til googlegruppen til bryggerlauget med info om det samme. Det er iallefall den raskeste måten å nå ut til mange hjemmebryggere i nærområdet på.
 
Var en gjeng her som var å smakte på hverandres øl i trondheim, der virket det som det var mange som ville ha, personlig kunne jeg ha tenkt med et par stk på 9 eller 12 liter.
 
St.Bjørnar skrev:
Var en gjeng her som var å smakte på hverandres øl i trondheim, der virket det som det var mange som ville ha, personlig kunne jeg ha tenkt med et par stk på 9 eller 12 liter.
Tidligere har det kun vært 19l brukt hos candirect, og så langt jeg vet har ikke dette endret seg.
 
Så for en stud siden at noen her på forumet kjøpte noen brukte derfra, men at de ikke var å finne på nettsidene deres. Går ann å høre med de om en skal sende en bestilling uansett.
 
St.Bjørnar skrev:
Så for en stud siden at noen her på forumet kjøpte noen brukte derfra, men at de ikke var å finne på nettsidene deres. Går ann å høre med de om en skal sende en bestilling uansett.
Da har det vel kanskje endret seg :)

Den som eventuelt skulle ta på seg ansvaret for en fellesbestilling må føle seg fri til å ta kontakt hvis det er noen spørsmål om hvordan det gikk til ved forrige bestilling. Jeg har nok fat (rettere sagt for liten plass til flere fat), så jeg kommer nok ikke til å ta på meg ansvaret denne gangen.
 
Tilbake
Topp