Brygge i leilighet

Har selv brygget i en leilighet på 46 kvadrat det siste året. Helt problemfritt.

Off topic: Den er forresten nå til salgs. :) http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=44069124
 
Jeg brygget i min 40> m2-leilighet i Bergen. Gikk fint det. Primærgjæring i bod og sekundær en eller annen plass i leiligheten. Optimalt - nei. Ble det godt øl - ja. Lite lukt også. Brygget på bord ved siden av komfyren og brukte gulvvifte og ventilator for å bli kvitt damp.
 
Odland skrev:
Jeg brygget i min 40> m2-leilighet i Bergen. Gikk fint det. Primærgjæring i bod og sekundær en eller annen plass i leiligheten. Optimalt - nei. Ble det godt øl - ja. Lite lukt også. Brygget på bord ved siden av komfyren og brukte gulvvifte og ventilator for å bli kvitt damp.

Med din kroppslukt vil aldri ølet være et problem, uansett.;D
 
Lukta er den største utfordringen (om du som meg har eller har bygget ett gjæringsskap). Min samboer skygger alltid banen når jeg holder på, men klager aldri dagen etter...,  ergo, er ikke lenger lukta migrenefremkallende dagen etter    ;)
Er vel bare Gahr jeg kan huske, som ett sted har skrevet noe om at hans bedre halvdel liker lukta av kokende vørter.
 
Kona elsker lukta. Av kokende vørter, både starter og kok. Min kroppslukt derimot er det verre med.
 
Tilbake
Topp