Er det noe aktivitet i Nedre Romerike Bryggerlaug lenger? Sent fra min SM-N975F via Tapatalk
H Heyho 24 Feb 2020 #1 Er det noe aktivitet i Nedre Romerike Bryggerlaug lenger? Sent fra min SM-N975F via Tapatalk
Frode:D Norbrygg-medlem 26 Feb 2020 #2 Heyho skrev: Er det noe aktivitet i Nedre Romerike Bryggerlaug lenger? Sent fra min SM-N975F via Tapatalk Klikk for å utvide... Ja det er det. Kontaktperson er @John P John P. Jahr
Heyho skrev: Er det noe aktivitet i Nedre Romerike Bryggerlaug lenger? Sent fra min SM-N975F via Tapatalk Klikk for å utvide... Ja det er det. Kontaktperson er @John P John P. Jahr
John Martin F Norbrygg-medlem 14 Okt 2020 #3 Helt fersk her, men Nedre Romerike Bryggerlaug - er det noe man melder seg inn i, @John P ?
John P Norbrygg-medlem 14 Okt 2020 #4 John Martin F skrev: Helt fersk her, men Nedre Romerike Bryggerlaug - er det noe man melder seg inn i, @John P ? Klikk for å utvide... Yes, så lenge man er tilknyttet Romerike så. Send meg en PM
John Martin F skrev: Helt fersk her, men Nedre Romerike Bryggerlaug - er det noe man melder seg inn i, @John P ? Klikk for å utvide... Yes, så lenge man er tilknyttet Romerike så. Send meg en PM