Bryggselv: Gratis frakt til Stavanger!

Buyers beware. Bernts og jeg deler det uavhentede. Dvs. han får varene mens jeg får bobleplasten. SCORE!
 
Jeg var for sen til bestillingen denne gangen. Mye som krasjet. Er med på neste forsendelse!

Bernts; Skylder deg masse øl for den tjenesten du gjør for alle oss!  :biersmile:
 
Blr dog få på plass en ordning der Bernts deler ut varer i et gitt tidsrom. En gang på dagtid og en gang på kveldstid f.eks. så det ikke blir så mye arbeid for ham.
 
Jeg har fremdeles noen kjøre mål som må gjøres i løpet av dagen, Men i kveld blir det Brooklyn East Indian Pale Ale... Jeg skal gi deg et hint når...... :biersmile:
 
Må bare si jeg fikk henta første leveranse på fredag! Takk til bernts (med familie). Suverent opplegg! Regn med en eske til meg på neste pall også!
 
Fikk nettopp beskjed fra bryggselv at neste pall ikke går før medio august... (fant ut jeg på ingen måte hadde nok APA i hus).... Tilbød levering av pall til meg i stvg sentrum om det skulle skyldes ferie i mottaker enden.... Så får vi se..
 
whatta??!?  Medio August?? 4-5 uker??.
olbrygging har også gratis frakt til byn.. nå må de ikke ødelegge for seg selv ;)
 
Det stemmer, det blir en stund til neste gang grunnet offshore og ferie..
Men det er bare fint hvis det andre som også  har mulighet til å ta imot..
 
Ja det er den slags som gjør det greit med mer enn ett mottakssted. Har som sagt tilbudt mottak hos meg, men skal vel noe til å sende til en komplett fremmed... Er nok også avhengig av å få nok ordre nå i juli.. La oss danne en liten gruppe som er villige til å motta så har vi alltid noen i mottaker enden!?! :)
 
Er det sånn fatt at det er en privatperson som tar seg av frakten, slik at det er mulig å stå med tommelen ute langs veien, eller er det et fraktfirma som kjører en offisiell lastebil med denne pallen sammen med andre paller med for eksempel vaskemaskiner til Bergen og cornflakes til stord?
 
Det er nok et fraktfirma, offisiellt sådann...

Dog, jeg kan ikke svare for om de har vaskemaskiner eller cornflakes ombord.
 
Tilbake
Topp