Bryggselv: Gratis frakt til Stavanger!

tiltaket er meget bra og vil nok bli brukt framover!
bare kjedeligt at jeg (som vanlig) er uheldig og treffer akkurat i "fellesferien" når jeg omsider skal benytte meg av dette tilbudet.. :(

Jeg har garasje og kan jo alltids skvise inn en palle..men er jo ferie-avvikling her i heimen også etterhvert  :hadet:

(Tror mitt neste brygg vil hete "Karma"..og da skal jeg gi bort ALT sammen!! -er vel eneste måten å opparbeide seg litt god Karma igjen??.. (kremt..vel..-en god tanke iallefall..))
 
Folkens!! Gledelige nyheter! Snakka akkurat med Erik hos bryggselv. Blir levering hos meg(Stavanger Sentrum) Torsdag 19.07 :ilike:, mer info kommer til dem som har bestilt. Bestillinger må være inne senest Søndag kveld dersom det skal bli med.

Happy days! ;D  
 
Ole Anders skrev:
Folkens!! Gledelige nyheter! Snakka akkurat med Erik hos bryggselv. Blir levering hos meg(Stavanger Sentrum) Torsdag 19.07 :ilike:, mer info kommer til dem som har bestilt. Bestillinger må være inne senest Søndag kveld dersom det skal bli med.

Happy days! ;D  

Hiver meg på den jeg, er på ferie nå men må bare få tid til å bestille..


HMB kan også overta for Bernts når han ikke kan etter ferien
 
hmm.. er det andre som har fått regning for Frakt samt melding om at "pakken er sendt" selv om en valgte "Fellespall til Stavanger"?..
jaja.. så får jeg det raskt men poenget var jo å spare på frakten..  blir til å ta screendump ved neste bestilling for å sikre meg mot dette.

stand up the good work
 
Tipper det ordner seg ved hjelp av noen minutters lyd overført via satellitt mellom to håndholdte mottager/sendere :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
 
Da fikk jeg lagt inn en bestilling. I nettbutikken funket det som det skulle. Nå var det riktignok tidenes mest beskjedne bestilling... Men jeg må på tvangsferie og kommer tilbake torsdag kveld. Da virket det faktisk ganske hensiktmessig å plukke opp et enslig rør enn at det steiker i postkassen i flere dager før jeg kommer hjem.
 
uansett hva det var så hiver jeg MYE SKRYT til BryggSelv.no og deres helt utrolig raske levering!!
pakken ligger på posten og kunne vært hentet igår allerede hadde det ikke vært for litt aktiv smaking av selvbrygget i garasjen i solsteiken!  :skitbra:

så får jeg heller se om jeg hiver en til bestilling inn før Søndag med fri frakt og hehe

T.
 
Den ble sendt i dag, så det blir henting av varer på Fredag.. Jeg kommer tilbake med mer info, når jeg vet mer, så stay tuned...
 
Da er mestepartwn av pallen( takket være en grei kone) borte,, den som ikke har hentet eller avtalt henting får ta kontakt....
 
Takk til din kone som var snill og ga oss varene når du ikke var hjemme selv! Hun viste oss og stien inn i trollskogen så vi fikk plukke litt hylleblomst til senere brygg! Fantastisk!  :skitbra:
 
Da er det fremdeles noen som ikke har hentet pakker eller avtalt henting av pakke, Vennligst ta kontakt ellers blir det mye bobleplast til Kim. >:D
 
Tilbake
Topp