Bryggselv: Gratis frakt til Stavanger!

Fatet fikk en clone av Mikkeller Geek Breakfast i seg, stod 1 uke på fatet, de står nå og karbonerer seg på flaske.

Men kem får pallen denne gang da.
 
Pallen blir sendt fra Oslo i dag, så forhåpentlig er den her på Torsdag. Jeg kommer tilbake med mer når jeg har snakket med Erik
 
Da er overraskende få varer hentet..... Dere som ikke har hentet, vennligst send meg en melding slik varene kan få ny eier...
 
Bernts skrev:
Pallen blir sendt fra Oslo i dag, så forhåpentlig er den her på Torsdag. Jeg kommer tilbake med mer når jeg har snakket med Erik

Det er iallefall ikke våres varer som står igjen, møtte opp 10 min før avtalt tid i går men Bernst var ikke kommet hjem enda, at jeg aldri lærer å komme på tiden.

Tusen takk til Erik og Bernst for å gjennomføre denne tjeneste.  :skaal2: :skaal2: :skaal2:
 
tor.gilje skrev:
Bernts skrev:
Pallen blir sendt fra Oslo i dag, så forhåpentlig er den her på Torsdag. Jeg kommer tilbake med mer når jeg har snakket med Erik

Det er iallefall ikke våres varer som står igjen, møtte opp 10 min før avtalt tid i går men Bernst var ikke kommet hjem enda, at jeg aldri lærer å komme på tiden.

Tusen takk til Erik og Bernst for å gjennomføre denne tjeneste.  :skaal2: :skaal2: :skaal2:

Jeg måtte få med meg siste kamp i fotballturneringen til Junior ;). Men nei, det stod ikke på innsatsviljen deres :brygging:
 
JørnP skrev:
Noen som vet om det gikk en pall i retning Stavanger tirsdag denne uka?

Joda, det gikk avgårde en pall denne uka også!  ;D
Dem som har bestillt har nok fått beskjed, kanskje noe sent. Men den har ankommet regionen og varene skal kan hentes denne helgen. Denne gangen er det Stian på Austre Åmøy som tar i mot.
 
Freddy skrev:
JørnP skrev:
Noen som vet om det gikk en pall i retning Stavanger tirsdag denne uka?

Joda, det gikk avgårde en pall denne uka også!  ;D
Dem som har bestillt har nok fått beskjed, kanskje noe sent. Men den har ankommet regionen og varene skal kan hentes denne helgen. Denne gangen er det Stian på Austre Åmøy som tar i mot.
Og tusen takk til Stian som fordelte varer. Må si at jeg også blei LITT misunnelig på det fine bryggerioppsettet hans!
 
Tilbake
Topp