Den ble sendt på tirsdag, så den er vel rett rundt hjørnet snart?tor.gilje skrev:Noe nytt om den nye palle som kommer denne uke.
Odland skrev:Ellers deler meg og Bernt dem.
Er svært usikker på om du takler bobleplasten samt ammetåke. :biersmile:Odland skrev:Hey hey. Jeg får bare bobleplasten. Og den skal saktens få bein å gå på.
Bernts skrev:Pallen blir sendt fra Oslo i dag, så forhåpentlig er den her på Torsdag. Jeg kommer tilbake med mer når jeg har snakket med Erik
tor.gilje skrev:Bernts skrev:Pallen blir sendt fra Oslo i dag, så forhåpentlig er den her på Torsdag. Jeg kommer tilbake med mer når jeg har snakket med Erik
Det er iallefall ikke våres varer som står igjen, møtte opp 10 min før avtalt tid i går men Bernst var ikke kommet hjem enda, at jeg aldri lærer å komme på tiden.
Tusen takk til Erik og Bernst for å gjennomføre denne tjeneste. :skaal2: :skaal2: :skaal2:
JørnP skrev:Noen som vet om det gikk en pall i retning Stavanger tirsdag denne uka?
Og tusen takk til Stian som fordelte varer. Må si at jeg også blei LITT misunnelig på det fine bryggerioppsettet hans!Freddy skrev:JørnP skrev:Noen som vet om det gikk en pall i retning Stavanger tirsdag denne uka?
Joda, det gikk avgårde en pall denne uka også! ;D
Dem som har bestillt har nok fått beskjed, kanskje noe sent. Men den har ankommet regionen og varene skal kan hentes denne helgen. Denne gangen er det Stian på Austre Åmøy som tar i mot.