• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Bryggselv: Nye åpningstider i butikken på Hasle i Oslo

BRYGGSELV AS

Samarbeidspartner
For å yte bedre service til våre kunder, endrer vi åpningstider i butikken på Hasle i Oslo. Majoriteten av kundene kommer etter klokken 09.00, og vi forskyver åpningstidene til 10.00 - 18.00.
Torsdag har vi åpent til kl 20.00.
Lørdager blir som før.
Sånn blir det;

Nye åpningstider fra mandag 15. september;

Mandag til fredag 10.00 – 18.00
Torsdag 10.00 – 20.00
Lørdag 10.00 – 15.00
 
Helt supert! Har vært et sabla stress å rekke åpningstidene, selv på torsdager. Så dette er veldig velkomment!

A
 
Ser bra ut! Selv om jeg er en av gærningene som kan finne på å stå å trippe når dere åpner klarer jeg å vente til 10 :)
 
Bra og fint det! Men når åpner dere på Sofiemyr??? :D :D

Hei igjen. Vi flytter til Sofiemyr om to uker. I begynnelsen skal det være mulig å hente varer der. Vi flytter i løpet av helgen, så får vi se når vi er opp å går, men det skal ikke ta mer enn et par dager.

Og vi ønsker alle velkommen til å hente varer på Sofiemyr... :)
 
Så bra. Ellers har Bryggeland i Sarpsborg vært alternativet for å unngå oslotrafikk og rush.

Da blir kanskje henting på Sofiemyr ett av alternativene for bestilling på websiden?
 
Så bra. Ellers har Bryggeland i Sarpsborg vært alternativet for å unngå oslotrafikk og rush.

Da blir kanskje henting på Sofiemyr ett av alternativene for bestilling på websiden?

Hei igjen.
Ja, det skal bli et alternativ, at man skal kunne velge hentested. Vi flytter helgen 20-21/9, og vil bruke et par dager påfølgende uke til å komme oss i stand, og håper at alle våre kunder er tålmodig med oss :)
 
Hei igjen.
Ja, det skal bli et alternativ, at man skal kunne velge hentested. Vi flytter helgen 20-21/9, og vil bruke et par dager påfølgende uke til å komme oss i stand, og håper at alle våre kunder er tålmodig med oss :)
Nå er helgen omme, jeg er utålmodig og har svært lyst på sekkevis med korn. Hvilken dag tar dere sikte på å åpne for henting på Sofiemyr? :p:p

Sendt fra WC
 
Nå er helgen omme, jeg er utålmodig og har svært lyst på sekkevis med korn. Hvilken dag tar dere sikte på å åpne for henting på Sofiemyr? :p:p

Sendt fra WC

Hei igjen Newman. Beklager sent svar, men jeg fikk ikke mail på at det lå et innlegg fra deg.
Uansett; når du nå bestiller på Bryggselv.no, får du alternativ å hente på Sofiemyr.

Eirik, Bryggselv
 
Tilbake
Topp