Hei sveis bryggere i det ganske land. Noen som vet hvor man kan få tak i chipotlekrydder her til lands? Skal bare være tørket chipotle og ikke annet salt og graps.
Nei, ikke nå lenger, men den butikken som nå er MENY Stadionparken var ULTRA tidligere - og jeg merket overhodet ingen reduksjon i vareutvalget da de skiftet. Men chipotle-pulver må jeg innrømme at jeg aldri har kommet på å se etter der - det vil likevel ikke forundre meg det minste om de har det også.
Noe annet jeg har gjort før jeg kjøpte pulveret var å støte tørkede chipotle frukter i en morter til det ble til pulver. Om de ikk er helt tørre/sprø kan de tørkes i ovnen på 50 grader med døra på gløtt.
Da vet du med sikkerhet hva som går i brygget.
Er det ikke Ultra ved Stavanger stadion? Der har de hvertfall svært godt krydder utvalg.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.