Clas Ohlson temperaturvakt

Skal ikke ha på kjøleskapet når jeg bruker varme. Det slipper jeg når det er skikkelig kaldt ute. :biersmile:

og forresten med en STC-1000, kan man ganske enkelt koble varmeutgangen i pararell med dørbryteren, så vil pæren fungere som et 25Watt varmeelement, med den bakdelen lys har for øl selvfølgelig :)

EDIT:
Skal ikke ha på kjøleskapet når jeg bruker varme. Det slipper jeg når det er skikkelig kaldt ute.

det forandrer også problemstillingen....
Se opp for godvær da  ;D
Neida, det burde fungere slikt...

Det spørs jo hva en vil bruke den til da. Toleranse på "pluss minus en grad" har jeg svært liten tiltro til. Men for et øleskap er en større toleranse helt ok.

Kjøpte denne og bruker den på Gjæringsskapet mitt som er et øl/brusskap fra Ringnes.

http://www.forttex.com/index.php?main_page=index&cPath=1_5_27_17
Kjøpte også denne som varmeelement, ikke lys som kan påvirke ølet i plastspannet.

http://www.forttex.com/index.php?main_page=index&cPath=16&zenid=5bd32ecdbc1d524b7a202e02f0b2df49
Dette har fungert strålende i det halve året jeg har brukt det. Skapet står inne i kjelleren så store temperaturmessige svingnionger fra omverdenen slipper jeg.

Snasen montering magne.
Eg brukar og stc-1000 og har ein 400w vifteovn i botnen av gjæringskapet. det funkar veldig godt. Sensoren sit tapa fast til karet med rin stor isoporkloss utanpå.

Førebels, i påvente av påbygging på huset, skal gjæringsskapet mitt stå i garasja. Eg har ikkje målt temperaturstabiliteten i kjøleskapet der (er ikkje tilkopla straum), men antar at det svinger fleire grader i løpet av eit døgn. Det blir nok oppvarming som blir behovet framover hausten og vinteren.

Har nyleg fått levert ein STC-1000 og tenkjer å kople den / gjere den klar for både oppvarming og kjøling. Har kjøpt frostvakt, men vart plutseleg usikker på om eg bør bruke denne utan å m.a. måtte til med vifte for å få spreie varmen.
Ser at fleire brukar varmevifte til oppvarming. På Biltema fann eg denne: http://www.Biltema.no/no/Bygg/Vifte/Vifte/Varmevifte/
Har nokon erfaring med bruk av denne og kan ev gi ei anbefaling? Den har 3-trinns oppvarming og termostat. Kor korrekt termostaten er, må eg i så fall finne ut av.  Om eg koplar varmevifta i STC'en så vil denne styre temperaturen. Men kva bør eg då sette varmevifta på? Nøyaktig gjæringstemperatur? Nokre grader over? Korleis stiller de andre inn temperaturen på vifta når den er kopla til ein temperaturkontrollør? (Sorry, men eg er heilt amatør.)

FrodeSy skrev:
Førebels, i påvente av påbygging på huset, skal gjæringsskapet mitt stå i garasja. Eg har ikkje målt temperaturstabiliteten i kjøleskapet der (er ikkje tilkopla straum), men antar at det svinger fleire grader i løpet av eit døgn. Det blir nok oppvarming som blir behovet framover hausten og vinteren.

Har nyleg fått levert ein STC-1000 og tenkjer å kople den / gjere den klar for både oppvarming og kjøling. Har kjøpt frostvakt, men vart plutseleg usikker på om eg bør bruke denne utan å m.a. måtte til med vifte for å få spreie varmen.
Ser at fleire brukar varmevifte til oppvarming. På Biltema fann eg denne: http://www.Biltema.no/no/Bygg/Vifte/Vifte/Varmevifte/
Har nokon erfaring med bruk av denne og kan ev gi ei anbefaling? Den har 3-trinns oppvarming og termostat. Kor korrekt termostaten er, må eg i så fall finne ut av.  Om eg koplar varmevifta i STC'en så vil denne styre temperaturen. Men kva bør eg då sette varmevifta på? Nøyaktig gjæringstemperatur? Nokre grader over? Korleis stiller de andre inn temperaturen på vifta når den er kopla til ein temperaturkontrollør? (Sorry, men eg er heilt amatør.)

Heisann, gjekk meg litt hus forbi denne.

Eg ville prøvd med frostvakta trur eg. Eit kjøleskap er veldig godt isolert og treng eigentleg minimalt med varming/kjøling for å kontrollere tempen. I starten ag gjæringa sørgar gjæringsprosessen for varmen og kjøleskapet vil koble inn i ny og ne for å holde tempen nede. Etterkvart som hovudgjæringen avtar vil litt varme vere nødvendig for å opprettholde tempen, om omgivelsestemperaturen er lågare enn innstilt temp.

Eg trur 200w er meir enn nokk eigentleg, og om du plasserar frostvakta i botnen vil varmen naturleg stige oppover i skapet. Om du ynsjer bedre sitkulasjon kan du bruke ei lita vifte frå til dømes ein utrangert PC-straumforsyning el.l.

-Og alle termostatar, på kjøleskap og varmekilde, må stå på max om dei ikkje kan koblast fulstendig ut. Slik at STC-1000 kan stå for temperaturkontrollen.

Trur dette vil fungere veldig fint:)

Jeg skal ikke ha den som varmekilde for gjæring, den skal holde temperaturen over nullpunktet i  kjøleskapet i garasjen,
hvor jeg lagrer ferdige produkter. Det kan bli veldig kaldt midtvinters.. :biersmile:

Etter debatten her har eg blitt litt redd for at frostvakta sitt varmeelement vil kome til å avgi varme ei stund etter at STC-1000 har kopla frostvakta ut. Eg rekner med at dette problemet ikkje er til stades med ein vifteomn som sluttar avgi varme straks den er avslått. Kan det stemme? Etter ymse søk på nettet har den "minste" (den med minst effekt) vifteomnen eg har funne ein minste effekt på 1000 W. Denne vil då kanskje avgi varme sjølv om STC'en har kopla den ut. Men eg tenkjer her at dette kun er snakk om eit knapt sekund eller mindre.

Dersom ein ser føre seg at frostvakta / vifteomnen får avgi varme i t.d. 1 - 30 sekund samstundes som ein er midt i "compressor delay time" (dvs at kjølinga ikkje koplast inn pga ventetida som vert sett i x antal minutt for å hindre unødig slitasje på kjøleskapet sin prosessor) så vil jo temperaturen kunne stige meir enn ønskeleg (0,5 - 1 grad). Har nokon erfaring med at dette vil kunne gi for stor temperaturstigning eller er eg litt for problemfokusert?

FrodeSy skrev:
Etter debatten her har eg blitt litt redd for at frostvakta sitt varmeelement vil kome til å avgi varme ei stund etter at STC-1000 har kopla frostvakta ut.

Tror ikke dette er ett problem.
Hvis du ikke har øl i kjøleskapet kan det hende at temperaturen vil stige noe etter at strøm er koblet fra, men med noen liter øl i kjøleskapet vil den lille avgidde effekten etter avslag ikke ha noe å si for ølets temperatur.

Espen Unnvik skrev:
FrodeSy skrev:
Etter debatten her har eg blitt litt redd for at frostvakta sitt varmeelement vil kome til å avgi varme ei stund etter at STC-1000 har kopla frostvakta ut.

Hvis du ikke har øl i kjøleskapet kan det hende at temperaturen vil stige noe etter at strøm er koblet fra, men med noen liter øl i kjøleskapet vil den lille avgidde effekten etter avslag ikke ha noe å si for ølets temperatur.

Einig med Espen.

protto skrev:
Espen Unnvik skrev:
FrodeSy skrev:

Einig med Espen.

Godt. Det var kjekt og beroligande å høyre. Tusen takk for all hjelp  :clap:
No står det berre att å kople STC'en og få tak i eit rimeleg kjøleskap, så blir det brygging / stabil gjæring i haustferien neste veke.

En vifteovn, ville jeg ikke brukt i et lukker rom, det er brannfarlig.
Når det gjelder varmeavgivning, er det jo et element i den også, så litt varme blir det jo.
Dette har blitt en stor debatt, så jeg tror det bare er å prøve, eller la være. :skitbra:

Albech skrev:
Dette har blitt en stor debatt, så jeg tror det bare er å prøve, eller la være. :skitbra:

Greitt å hauste av andre si erfaring, spesielt når ein ikkje er så nyfiken at ein vil prøve alt sjølv.

Tilbake
Topp