FrodeSy skrev:Førebels, i påvente av påbygging på huset, skal gjæringsskapet mitt stå i garasja. Eg har ikkje målt temperaturstabiliteten i kjøleskapet der (er ikkje tilkopla straum), men antar at det svinger fleire grader i løpet av eit døgn. Det blir nok oppvarming som blir behovet framover hausten og vinteren.
Har nyleg fått levert ein STC-1000 og tenkjer å kople den / gjere den klar for både oppvarming og kjøling. Har kjøpt frostvakt, men vart plutseleg usikker på om eg bør bruke denne utan å m.a. måtte til med vifte for å få spreie varmen.
Ser at fleire brukar varmevifte til oppvarming. På Biltema fann eg denne: http://www.Biltema.no/no/Bygg/Vifte/Vifte/Varmevifte/
Har nokon erfaring med bruk av denne og kan ev gi ei anbefaling? Den har 3-trinns oppvarming og termostat. Kor korrekt termostaten er, må eg i så fall finne ut av. Om eg koplar varmevifta i STC'en så vil denne styre temperaturen. Men kva bør eg då sette varmevifta på? Nøyaktig gjæringstemperatur? Nokre grader over? Korleis stiller de andre inn temperaturen på vifta når den er kopla til ein temperaturkontrollør? (Sorry, men eg er heilt amatør.)
FrodeSy skrev:Etter debatten her har eg blitt litt redd for at frostvakta sitt varmeelement vil kome til å avgi varme ei stund etter at STC-1000 har kopla frostvakta ut.
Espen Unnvik skrev:FrodeSy skrev:Etter debatten her har eg blitt litt redd for at frostvakta sitt varmeelement vil kome til å avgi varme ei stund etter at STC-1000 har kopla frostvakta ut.
Tror ikke dette er ett problem.
Hvis du ikke har øl i kjøleskapet kan det hende at temperaturen vil stige noe etter at strøm er koblet fra, men med noen liter øl i kjøleskapet vil den lille avgidde effekten etter avslag ikke ha noe å si for ølets temperatur.
protto skrev:Espen Unnvik skrev:FrodeSy skrev:Etter debatten her har eg blitt litt redd for at frostvakta sitt varmeelement vil kome til å avgi varme ei stund etter at STC-1000 har kopla frostvakta ut.
Tror ikke dette er ett problem.
Hvis du ikke har øl i kjøleskapet kan det hende at temperaturen vil stige noe etter at strøm er koblet fra, men med noen liter øl i kjøleskapet vil den lille avgidde effekten etter avslag ikke ha noe å si for ølets temperatur.
Einig med Espen.
Albech skrev:Dette har blitt en stor debatt, så jeg tror det bare er å prøve, eller la være. :skitbra: