Trond.A skrev:Får jeg anbefale candirect ?
Har handlet flere ganger hos dem og har bare godt å si om dem.
http://www.novanorm.net/ec-shop/index.html?kegs,_tanks,_storage_tanks_type_nc_series_(slim).htm
Eduard skrev:Det anbefales å ikke skaffe CO₂-regulator og -flasker fra USA da de bruker andre gjenger. Flaskene kan ikke fylles her i Norge.
Eduard skrev:Det anbefales å ikke skaffe CO₂-regulator og -flasker fra USA da de bruker andre gjenger. Flaskene kan ikke fylles her i Norge.
neslekkim skrev:Eduard skrev:Det anbefales å ikke skaffe CO₂-regulator og -flasker fra USA da de bruker andre gjenger. Flaskene kan ikke fylles her i Norge.
Men igjen, denne leverandøren leverer riktig kobling til norske brukere..
Eduard skrev:neslekkim skrev:Eduard skrev:Det anbefales å ikke skaffe CO₂-regulator og -flasker fra USA da de bruker andre gjenger. Flaskene kan ikke fylles her i Norge.
Jeg ser det nå. Så kjekt!
neslekkim skrev:Eduard skrev:neslekkim skrev:Eduard skrev:Det anbefales å ikke skaffe CO₂-regulator og -flasker fra USA da de bruker andre gjenger. Flaskene kan ikke fylles her i Norge.
Jeg ser det nå. Så kjekt!
4veis regulatoren som står i skapet kommer derifra, fungerer så det suser
Jagolo skrev:Betyr dette at man kan kjøpe regulator fra kegkits.com men ikke CO₂ flaske?
golo skrev:Slipper man unna tysk moms når man kjøper fra crandirect? Er det noen i Oslo området som har lyst til å være med på en fellesbestilling på komplett CO₂ sett? Da blir frakt og fortollingsgebyr per person billigere.
golo skrev:Slipper man unna tysk moms når man kjøper fra crandirect?
Bjarte H skrev:golo skrev:Slipper man unna tysk moms når man kjøper fra crandirect?
Nei. I så fall må du hente i Sverige. Da betaler du kun EU-moms og ikke fortollingsgebyr og norsk moms.
neslekkim skrev:Snakk med Ernst Nilsen på alnabru, jeg kjøpte en 2kg fylt ombygd flaske der til 750 ellernoe (ta med kontanter ) , 5kg kosta vel ca 900, mulig prisene har endret seg litt, men jeg kjøpte til den prisen i januar.
Da får du et ombygg brannslukningsapparat som er trykktestet og ferdig til bruk.
protto skrev:Bjarte H skrev:golo skrev:Slipper man unna tysk moms når man kjøper fra crandirect?
Nei. I så fall må du hente i Sverige. Da betaler du kun EU-moms og ikke fortollingsgebyr og norsk moms.
Det er jo litt merkeleg?
Norsk MVA derimot er det ikkje så lett å sleppe unna.