CO2 - Bergen

Marius.H.Steen skrev:
Jeg har brukt disse: http://www.brannvern.no/kontakt-oss/ De er greie og hjelpsomme, om enn litt langt fra sentrum.
protto skrev:
NOHA på Laksevåg fyller. Dei veit ka'de går i med oss heimebryggarar.

Kjempe! 

Storebotn er sentralt nok for meg.    Og laksevåg enno meir sentralt. 

Eg fekk litt panikk då ein leverandør sa at det ikkje var CO2-leverandørar i  Bergen - sikkert derfor han tenkte det var greit å ta 3500 kroner for å fylla på 2 kg CO2 og bytta ei UV lampe i ein vassautomat… 

Vonaleg er det næringsmiddel-CO2 dei har…

Co2 er co2.
Næringsmiddelgodkjenning på gass finnes, men den er ikke etter forhandler :)
Melk er melk rema eller coop.....

Er vel muligens feil med ordet næringsmiddelgodkjent co2 - men det er kanskje eit lite tema at vi skal bruka CO2 som er laga for bruk i næringsmidlar - altså er rein.

I Belgia var f.eks. Coca Cola litt uheldig med mellom anna CO2:
http://www.eurosurveillance.org/ViewArticle.aspx?ArticleId=1375
AGA som leverar gass har også tilsynelatande fleire variantar av CO2:

Biogon C (E290) som dei leverar for næringsmiddelbruk og så leverar dei karbondioksyd som bulkgass for industri.    Sjølve CO2 gassen er jo det same - men er desse 2 like reine?

http://www.aga.no/international/web/lg/no/like35agano.nsf/docbyalias/prod_food_gases
Eg får høyra kva dei to som leverar slikt i Bergen brukar.

Meg sjølv, og dei fleste andre her vil eg tru, har aldri brydd meg om gassen er "næringsmiddelgodkjendt" eller ei. CO2 er by nature inert, så det vil i så fall gå på forurensing i flaska og reinheit på utstyret.
Brannslokkingsgassen er meir enn god nok til at eg tek sjangsen iallefall.

Jeg har i alle fall brukt CO2-en fra NOHA i Bergen i mange år uten å daue...:)

Wake skrev:
Hvor mye tar NOHA for å fylle en 2-liter med CO₂, og ordner de det mens du venter?

Regner med du mener 2 kg?
Liter med gass blir som strikk i meter.

Har hørt rykter om ca 100 pr. kg. men har ikke fylt selv.

StoreMy skrev:
Wake skrev:
Hvor mye tar NOHA for å fylle en 2-liter med CO₂, og ordner de det mens du venter?

Har hørt rykter om ca 100 pr. kg. men har ikke fylt selv.

Varierer litt har jeg erfart, fra 350-450 for å fylle mitt 6KG apparat. Så regn med rundt 400kr, og ring dem på forhånd, de er ofte ute hele dagen.

StoreMy skrev:

Thats what I said, men så lærde eg av Oddvar at ein liter flytande CO2 veg omtrent akkurat 1Kg.

Prisen trur eg varierar litt fra dag til dag og kven du treff der og da.

aaarrrgh..NOHA har lagt ned. De hadde så grei dialog.. (jasså du brygger?-- da skal vi selvfølgelig ordne noe med en gang) Skal prøve Teknisk industrivern på Laksevåg i dag. De har "ren gass" til matbruk. Ditta vært spanande!

aaarrrgh..NOHA har lagt ned. De hadde så grei dialog.. (jasså du brygger?-- da skal vi selvfølgelig ordne noe med en gang) Skal prøve Teknisk industrivern på Laksevåg i dag. De har "ren gass" til matbruk. Ditta vært spanande!
What?! Dårlige nyheter. De var veldig hyggelige. En gang jeg var der for å fylle funket ikke kortterminalen deres, så jeg fikk påfyllingen gratis.

IceCo2 har vore grei med meg - fekk fylt 2 flasker medan eg venta, men eg kan ha vore heldig. Spelte ikkje noko rolle om det var 2 eller 3,5 kgs flasker - betalte same prisen/flaske. Fylling tar berre eit par minutt pr. flaske.

IceCo2 har vore grei med meg - fekk fylt 2 flasker medan eg venta, men eg kan ha vore heldig. Spelte ikkje noko rolle om det var 2 eller 3,5 kgs flasker - betalte same prisen/flaske. Fylling tar berre eit par minutt pr. flaske.
Hvor holde de hus ?

Tilbake
Topp