Marius.H.Steen skrev:Jeg har brukt disse: http://www.brannvern.no/kontakt-oss/ De er greie og hjelpsomme, om enn litt langt fra sentrum.
protto skrev:NOHA på Laksevåg fyller. Dei veit ka'de går i med oss heimebryggarar.
magne1972 skrev:men den er ikke etter forhandler
Wake skrev:Hvor mye tar NOHA for å fylle en 2-liter med CO₂, og ordner de det mens du venter?
StoreMy skrev:Wake skrev:Hvor mye tar NOHA for å fylle en 2-liter med CO₂, og ordner de det mens du venter?
Regner med du mener 2 kg?
Liter med gass blir som strikk i meter.
Har hørt rykter om ca 100 pr. kg. men har ikke fylt selv.
StoreMy skrev:Regner med du mener 2 kg?
Regner med du mener 2 kg?
Har hørt rykter om ca 100 pr. kg. men har ikke fylt selv.
What?! Dårlige nyheter. De var veldig hyggelige. En gang jeg var der for å fylle funket ikke kortterminalen deres, så jeg fikk påfyllingen gratis.aaarrrgh..NOHA har lagt ned. De hadde så grei dialog.. (jasså du brygger?-- da skal vi selvfølgelig ordne noe med en gang) Skal prøve Teknisk industrivern på Laksevåg i dag. De har "ren gass" til matbruk. Ditta vært spanande!
Hvor holde de hus ?IceCo2 har vore grei med meg - fekk fylt 2 flasker medan eg venta, men eg kan ha vore heldig. Spelte ikkje noko rolle om det var 2 eller 3,5 kgs flasker - betalte same prisen/flaske. Fylling tar berre eit par minutt pr. flaske.