1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Co2 i Bodø

En tråd i 'Salten Bryggerlag' startet av MagneKr, 30 Jul 2014.

1. MagneKr

MagneKr
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Hei
    Er det andre plasser man kan få fylt Co2 i Bodø, når Bodø Verktøy service er stengt?

Magne

2. Svein Erik

Svein Erik
    Expand Collapse
    New Member

Hei!
    Prøv Bodø Brann og flåteservice, og spør etter Gjert!

3. Erlend H.

Erlend H.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Åisann, når stengte bodø verktøyservice?
    Bodø brann & flåteservice har ikke vært helt medgjørlige før, er det bedre der nå? Hadde jo vært greit om både vi hjemmebryggere og BB&F var enige om hvordan vi håndterer dette.

4. Svein Erik

Svein Erik
    Expand Collapse
    New Member

Har snakket med dem. De kan ikke gjøre det siden gassen ikke er næringsmiddelgodkjent. Det er selvsagt bare en formalitet!

5. Svein Erik

Svein Erik
    Expand Collapse
    New Member

Hei!
    Jeg har nå vært i kontakt med Bodø Brann og flåteservice. Jeg forstår det slik at vi kan komme og å få fylt flasker med co2 til saltvannsakvarium. Ved henvendelser; spør etter Gjert!

6. Audun F

Audun F
    Expand Collapse
    Registrert bruker

I all uoverskuelig fremtid brygges det nå kun: Hop SanatoriumAkvarium i Bodø

7. burrebrygg

burrebrygg
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Bodø verktøyservice er ikke stengt. Han har bare flyttet til påls vei. Snakket med ham i dag og han fyller fortsatt. Tar 80kr per kilo + 160kr for jobben

Ole Bråten liker dette.
  8. Erlend H.

Erlend H.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg var i forrige uke innom Bodø brann og Flåteservice, men måtte forlate med uforrettet sak. For det første så er ikke Gjert der lenger, og for det andre så var han jeg pratet med lite villig til å hjelpe selv om jeg prøvde meg og sa det var til saltvannsakvarium. Så da er det tilbake til Bodø verktøyservice igjen.... Håper han lever til han er 100 år :)
    Erlend H.

9. Svein Erik

Svein Erik
    Expand Collapse
    New Member

Joda, Gjert er der. Men hvis han ikke er inne akkurat da, dra tilbake senere! Ikke spør andre!

10. Erlend H.

Erlend H.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Snodig. Skal tro hva han jeg snakket med mente når han sa at Gjert ikke var der lengre.... Har vi noen måte å kontakte Gjert direkte?

11. Svein Erik

Svein Erik
    Expand Collapse
    New Member

Snakket med ham nå. Sjefen har visst bestemt seg for at de ikke vil fylle co2! :(

12. ERak

ERak
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Tar forbehold om at jeg kan ha oversett andre poster om temaet - men uansett...:

Jeg vurderer å bytte ut flasker til fordel for fat.
    Hvor fyller Bodøbryggerne CO2 for tiden? Hva koster det å fylle en flaske på 2 kg?
    Er det like greit å kjøpe 4-5 SodaStream-flasker?

13. Oddvar Demmo

Oddvar Demmo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

:) prøver på nytt

Hei.
    Da er CO2 anlegget vårt oppe å går. Vi bruker samme CO2 som Bodø Verktøyservice har gjort i alle år. Å det er ikke næringsmiddelgodkjente flasker han har brukt. Jeg har snakket med vår leverandør og jeg kan skaffe næringsmiddelgodkjent CO2, men da snakker vi ca 3 ganger prisen jeg kan gi i dag. Prisen er 120.- PR kilo. Kan og skaffe 2 og 5 kg flasker
    Send meg ei SMS på 91615046, eller mail til gjermund.lund@firesafe.no om det er noe du lurer på.

Firesafe / totalleverandør brannsikring

14. Sheriffen82

Sheriffen82
    Expand Collapse
    Registrert bruker

Er det noen steder i Bodø hvor jeg kan få fylt en 2kg CO2 flaske på lørdag? Skal tappe på søndag og jeg er fri for gass :(

15. Oddvar Demmo

Oddvar Demmo
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

lørdag, tja, Flåteservice på leira og Firesafe nær OlavV gate

Del denne siden