Co2 i Bodø

MagneKr

Norbrygg-medlem
Hei
Er det andre plasser man kan få fylt Co2 i Bodø, når Bodø Verktøy service er stengt?

Magne
 
Åisann, når stengte bodø verktøyservice?
Bodø brann & flåteservice har ikke vært helt medgjørlige før, er det bedre der nå? Hadde jo vært greit om både vi hjemmebryggere og BB&F var enige om hvordan vi håndterer dette.
 
Har snakket med dem. De kan ikke gjøre det siden gassen ikke er næringsmiddelgodkjent. Det er selvsagt bare en formalitet!
 
Hei!
Jeg har nå vært i kontakt med Bodø Brann og flåteservice. Jeg forstår det slik at vi kan komme og å få fylt flasker med co2 til saltvannsakvarium. Ved henvendelser; spør etter Gjert!
 
Bodø verktøyservice er ikke stengt. Han har bare flyttet til påls vei. Snakket med ham i dag og han fyller fortsatt. Tar 80kr per kilo + 160kr for jobben
 
Jeg var i forrige uke innom Bodø brann og Flåteservice, men måtte forlate med uforrettet sak. For det første så er ikke Gjert der lenger, og for det andre så var han jeg pratet med lite villig til å hjelpe selv om jeg prøvde meg og sa det var til saltvannsakvarium. Så da er det tilbake til Bodø verktøyservice igjen.... Håper han lever til han er 100 år :)
Erlend H.
 
Snodig. Skal tro hva han jeg snakket med mente når han sa at Gjert ikke var der lengre.... Har vi noen måte å kontakte Gjert direkte?
 
Tar forbehold om at jeg kan ha oversett andre poster om temaet - men uansett...:

Jeg vurderer å bytte ut flasker til fordel for fat.
Hvor fyller Bodøbryggerne CO2 for tiden? Hva koster det å fylle en flaske på 2 kg?
Er det like greit å kjøpe 4-5 SodaStream-flasker?
 
:) prøver på nytt





Hei.
Da er CO2 anlegget vårt oppe å går. Vi bruker samme CO2 som Bodø Verktøyservice har gjort i alle år. Å det er ikke næringsmiddelgodkjente flasker han har brukt. Jeg har snakket med vår leverandør og jeg kan skaffe næringsmiddelgodkjent CO2, men da snakker vi ca 3 ganger prisen jeg kan gi i dag. Prisen er 120.- PR kilo. Kan og skaffe 2 og 5 kg flasker
Send meg ei SMS på 91615046, eller mail til gjermund.lund@firesafe.no om det er noe du lurer på.

Firesafe / totalleverandør brannsikring
 
Er det noen steder i Bodø hvor jeg kan få fylt en 2kg CO2 flaske på lørdag? Skal tappe på søndag og jeg er fri for gass :(
 
I fare for å sparke i gang en gammel tråd;
Har hatt lekkasje i en kobling og ble plutselig tom for CO2.
Ringte både Bodø Verktøyserver (som jeg har brukt før) og Firesafe (Gjermund) men fikk kontant svar begge plasser på at de ikke fyller CO2.

Er det noen som fyller i byen, Gulating kanskje?
 
Usikker,
Mulig jeg var litt upresis i min epost til dem da jeg etterspurte næringsmiddelgodkjent CO2.
Har sendt et svar tilbake der jeg presiserer at det skal brukes i forbindelse med ølbrygging.

Skal oppdatere her om jeg får tilbakemelding.
 
Usikker,
Mulig jeg var litt upresis i min epost til dem da jeg etterspurte næringsmiddelgodkjent CO2.
Har sendt et svar tilbake der jeg presiserer at det skal brukes i forbindelse med ølbrygging.

Skal oppdatere her om jeg får tilbakemelding.
Snakket nettopp med dem og de fyller fremdeles Co2, til brannslukkere da ihvertfall, næringsmiddelgodkjendt er det kanskje verre med.
 
Tilbake
Topp