Etter besøk hjå Ægir i Flåm, bestemte eg meg for og brygge litt øl sjølv. Startet med 10 l Blond Ale, og 10 liter Brown Ale. Dette ølet blei flasket. Desverre fant eg kjapt ut att dette var for mykje arbeid. Det er nå ei veke til 20 liter Porter er klart, og eg hadde eit ønske om og skaffe fat til dette, men dette er jo ei stor invistering.
For å spare litt penger har eg skaffet meg eit co2 brannslukkingsapparat som er tolv år gammelt på jobb, samt ein regulator som passer (står Oksygen på han). Så då er spørsmålet. Vil dette fungere? Er co2 gassen på brannslukkingsapparatet rein nok, og kan slik gass gå ut på dato? Han er jo 12 år gammel. Og er det noko i vegen for å bruke ein regulator som er laga for Oksygen?
Takker for alle svar.
For å spare litt penger har eg skaffet meg eit co2 brannslukkingsapparat som er tolv år gammelt på jobb, samt ein regulator som passer (står Oksygen på han). Så då er spørsmålet. Vil dette fungere? Er co2 gassen på brannslukkingsapparatet rein nok, og kan slik gass gå ut på dato? Han er jo 12 år gammel. Og er det noko i vegen for å bruke ein regulator som er laga for Oksygen?
Takker for alle svar.