co2

Jepp, jeg var der for 2 dager siden. Superhyggelige og Norges beste priser :) Etter hva jeg skjønner, også de eneste i regionen som fyller. Han som ordna sakene sa at de skulle flytte til Breivika etter jul, og etter litt snakk om ombygging av tank etc, så fikser de en 5 kg tank hvor de tar bort stigrøret for deg for ca 1200,-, en vesentlig bedre deal enn 2kg fra bryggesjappene.

For å komme til kontorene måtte jeg gå gjennom lageret (lagerport på vidt gap, og ikke noe folk der), og så var kontor etc på baksiden.
 
Beste plassen å fylle gass! ;) som nevnt over her, så skal de flytte ned i olsvika rundt nyttår, blir litt begge plasser første mnd. så blir de kun i olsvika.. Skarbøvika skal kun drive med kjemikalier..
 
Dei er fortsatt i Skarbøvika, blir ikke klart i Olsvika før til sommeren en gang.
Var der forrige uke og fylte en 2 liter.
 
Har prøvd meg å få fylle via jobben, men som kommunalt tilsett er det ikkje alltid like lett med fleksibiliteten. (Ikkje det at eg klagar, for hadde det vore altfor fleksibelt så ville haugevis med innbyggarar / skattebetalarar ha klaga.) Ideen min var å få næringsmiddelgodkjent gass, men den gang ei. Men er dette nødvendig? Er det tilfredsstillande kvalitet likevel? Kva er folk sine erfaringar?
 
Har prøvd meg å få fylle via jobben, men som kommunalt tilsett er det ikkje alltid like lett med fleksibiliteten. (Ikkje det at eg klagar, for hadde det vore altfor fleksibelt så ville haugevis med innbyggarar / skattebetalarar ha klaga.) Ideen min var å få næringsmiddelgodkjent gass, men den gang ei. Men er dette nødvendig? Er det tilfredsstillande kvalitet likevel? Kva er folk sine erfaringar?
Står ingen plass det er næringsmiddel godkjent co2, men bra er det :)
 
Tilbake
Topp