Coleman Extreme hos XXL

Yngve J skrev:
Da har jeg også fått kanselert ordren min fra Cabelas med beskjed om at forsendelsens størrelse er for stor.

Forsøk REI som jeg linket til ovenfor da, de gir deg høyere fraktkostnader, men jeg fikk nå min over på ca 4 dager
Vil gå ut ifra at 36qt og 52qt vil få ca samme fraktkost, for eska den ble levert i rommet minst to bokser..
 
neslekkim skrev:
Yngve J skrev:
Da har jeg også fått kanselert ordren min fra Cabelas med beskjed om at forsendelsens størrelse er for stor.

Forsøk REI som jeg linket til ovenfor da, de gir deg høyere fraktkostnader, men jeg fikk nå min over på ca 4 dager
Vil gå ut ifra at 36qt og 52qt vil få ca samme fraktkost, for eska den ble levert i rommet minst to bokser..

endte opp med å kjøpe en 45l igloo fra werners båtbu for 700 inkl. frakt.
 
Yngve J skrev:
Lars. er du fornnøyd med denne?

nå har jeg ikke gjort annet med den enn å montere en kran og sjekke at kranen er tett. venter på å få bazookaen min i posten, før jeg får brygget på den. Men den virker nå iallefall ganske solid.
Ringte litt rundt før jeg valgte Werners båtbu, men var ikke så mye å velge i nå på vinteren, selv hos Werners var det ikke så mye forskjellig på lager, var utsolgt for den som var hakket større som jeg egentlig skulle kjøpe.
 
Hei!
Jeg ser at det brukes en del messing i gjennomføringer og på innsiden av mesketanken. Er det hensiktsmessig?

Mvh
Svein Erik
 
Tilbake
Topp