• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Coleman xtreme 36 kjøleboks

Blant dei beste du får tak i... brukt til maks 5 brygg, som ny..  perfekt til 20-30 liters batchar

Selges fordi eg må ha større kapasitet.

500 kr?
 
VEt ikke hvor stor boks du har tenkt deg, men jeg prøvde med en enkel bazookascreen i en 150 liters boks, og det funka ikke :rasende: :bank2:.  På store bokser tror jeg du bør lage deg en manifold. :ilike: :skitbra:
 
Trygve skrev:
VEt ikke hvor stor boks du har tenkt deg, men jeg prøvde med en enkel bazookascreen i en 150 liters boks, og det funka ikke :rasende: :bank2:. På store bokser tror jeg du bør lage deg en manifold. :ilike: :skitbra:
Det er min erfaring også!
Med 68 liter..


Sent from my Galaxy Tab 2 using Tapatalk 2 HD
 
Trygve skrev:
VEt ikke hvor stor boks du har tenkt deg, men jeg prøvde med en enkel bazookascreen i en 150 liters boks, og det funka ikke :rasende: :bank2:.  På store bokser tror jeg du bør lage deg en manifold. :ilike: :skitbra:

Mulig jeg tar feil men såvidt jeg husker driver du med kontinuerlig skylling?? Mener å huske en som sa at bazooka-screen kun fungerer på batch-sparging..
 
larstore skrev:
Ok, da skal eg vurdere det..

tilbake til tema,
fortsatt ingen interessert i coleman boksen i Oslo?

Hvis du ikke har hastverk, kan jeg kjøpe den neste fredag.
 
Ingen hastverk her, må berre få frigjort plass til ny boks... (leilighet i sentrum... )

Hvis du heilt sikkert skal ha den, så "holder eg den av" til deg

LT
 
Erlendso skrev:
Trygve skrev:
VEt ikke hvor stor boks du har tenkt deg, men jeg prøvde med en enkel bazookascreen i en 150 liters boks, og det funka ikke :rasende: :bank2:.  På store bokser tror jeg du bør lage deg en manifold. :ilike: :skitbra:

Mulig jeg tar feil men såvidt jeg husker driver du med kontinuerlig skylling?? Mener å huske en som sa at bazooka-screen kun fungerer på batch-sparging..

Jeg bruker kontinuerlig skylling, men prøvde meg på partiskylling en stund.  Det funker heller ikke på så stor boks.  Når vørteren tappes ut kollapser maltsenga under sin egen vekt og det renner ikke fortere enn en mus med prostata problemer klarer å pisse.
 
Tilbake
Topp