Lars Grepstad
Norbrygg-medlem
Så du fikk svar fra CEO!! Sendt en mail til firmaet angående varer som mangla, fikk ikke svar. Bestiller dermed ikke mer fra den kanten.
Det var dei første fatene jeg kjøpte. Hadde ikke særlig peiling på fat. Men butikken mista jo en kunde.. så ikke helt bortkastaNår man kjøper varer over nett kan man sende de tilbake innen 14 dager hvis man er misfornøyd.
Å kjøpe billig blir ofte dyrt
Jeg fikk det inntrykket, ja. Det er alltid butikker som ønsker høyere fortjeneste. Slik som nevnt her.Poenget ditt gjelder. Men problemet til trådstarter var at det ikke var billigere enn skikkelig kvalitet. Her er det en forhandler som har kjøpt billig, men solgt det til samme pris som skikkelig kvalitet.
Noe vedkommende får svi for over lang tid nå.
Ja, det er godt å få vite om slike dårlige ting så mange slipper å kjøpe dårlige produkt.Helt enig. Da jeg begynte med dette kjøpte jeg i vildens sky. Ikke dyre ting men det er litt irriterende å kjøpe 10x av feil nipper, gjennomføringer,kraner etc. Eller rett og slett bare bygge noe feil. Har eliminert satans mye ekstrakostnader ved å heller bruke to dager enn ti minutter research. Nå sier jeg ikke at TS burde gjort mer research da det såvidt jeg vet ligger lite info om de fatene her fra før. Men han har nå gitt andre en heads up.
Ja, det er godt å få vite om slike dårlige ting så mange slipper å kjøpe dårlige produkt.
Når det gjelder bygging og research kan jeg bruke lang tid på å fundere hvordan ting skal se ut før jeg begynner å kappe/bygge/sveise. Har fra før laget air condition, foto lamper og stativer, bakgrunns stativ til hjørne oppheng av stoff bakgrunner, osv, osv osv