• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Corneliusfat til salgs våren 2016

Lure litt på om jeg skal ta en tur til Danmark å kjøpe inn noen fat nå til våren.
Er det andre som ønsker seg brukte corneliusfat fra lund teknikk og hvor mye er dere villige til å betale? På vei hjem blir fat levert på strekningen Kristiansand-Stavanger.
 
Bruker ikke cornelius, men kunne godt hatt 8-10 sett med CO2 lynkoblinger som han selger om ikke påslaget blir for stort:)
 
Jeg kan være interessert i 4-8 19L fat. Det er avhengig av påslag og når turen planlegges [emoji4]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Skal prøve å få til en tur i slutten av februar.
Pris kan tenkes blir rundt plus/minus 500 kr pr.fat (2.sort med veltil)
Vil først se om det er interesse blant forumsbrukerene,blir det bare noen få fat så trur jeg det blir for mye arbeid.
 
500kr i tillegg til butikk pris(danmark) pr. fat eller total pris pr fat?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Får du ikke problemer med tollen når du kommer i land i Kristiansand? 30-40 19 liters fat går ikke akkurat i kofferten.
Import over 6000,- skal det ihvertfall betales mva på.

Sjekk feks http://harryklubben.no/tollgrenser eller tollvesenets egne sider slik at du ikke ryker på en smell. Kan fort bli 5000,- ekstra i moms og blir du tatt for smugling er det premie i tillegg...
Det kan jo være vi reiser flere personer og tar vi med mere enn for kr 6000 så betaler vi 25% moms i tollen.(tror vi kan trekke fra den danske mva)
Hvor mange fat vi tar med kommer litt ann på hvor mange vi ønsker å ta med,uansett så er det di som er først i køen som får fat først.
 
Tilbake
Topp