Dampkondentor - triclamptilkobling

MortenSickel

Norbrygg-medlem
Jeg bestilte en grainfather dampkondensator på brewshow, så trodde jeg fra målene at grainfather G30-lokket skulle passe på min biab-gryte - hvilket det ikke gjorde...

Så da må jeg til med å lage en tilkobling... Vet noen om en ikke-sveis tilkobling for 1.5" tri-clamp? Jeg har verktøy til å ta hull, men kan ikke sveise. Jeg lette gjennom bryggselv uten å finne noe som passet. (Hvis noen finner noe på bryggselv er det supert, for da kan jeg hente det umiddelbart, men posten funker jo også - om enn det tar litt lengere tid... - eventuelt kjenner jeg et par stykker som kan sveise for meg om det er eneste mulighet...)

(Også blir det nok lagt ut et grainfather G30 lokk med tri-clamp tilkobling til salgs)

(Og man føler man er i litt farlig farvann når man går inn på bryggselv og søker etter tri-clamp... :cool: )

https://brewshop.no/produkt/utstyr/...eisefri-gjennomforing-tri-clamp-i-begge-ender - denne kunne vel i og for seg ha funka, men finnes den samme med tri-clamp bare på en side?
 

Kjøpte denne, her er rør med albu inkludert, men de har sikkert kun gjennomføringen også.
 
Tilbake
Topp