Vis vedlegget 33610
Høstferie i England. Spent på Fuller's pride på boks.
Mangler Old Peculiar! Nam!
Vis vedlegget 33610
Høstferie i England. Spent på Fuller's pride på boks.
Ja dette var fra Sainsburies supermarked. Skal ta en kikk på en offlicence butikk når jeg får muligheten. Du får rapport i kveld @Robert WMangler Old Peculiar! Nam!
Nice, de pleier å ha den på Morrisons hvis du har en av de i nærheten.Ja dette var fra Sainsburies supermarked. Skal ta en kikk på en offlicence butikk når jeg får muligheten. Du får rapport i kveld @Robert W
Mulig det er litt lavt, faktisk, hvis du vil ha de tydeligste smakene.Et veldig deilig bilde! Selv om det føles veldig galt å pitche på 30. Får håpe Voss leverer!
Og resten calvados?Dagens fangst i Hardanger, halvparten skal bli sider.
Det blei knallbra det der, Arne!Vis vedlegget 33691 Vis vedlegget 33692 Vis vedlegget 33691 Vis vedlegget 33692 Vis vedlegget 33694 Vis vedlegget 33695 Joda alt er mulig med en god dialog, man sår en spire til en som er glad i serier og film på tv og selvfølgelig liker seg på kjøkkenet. Da må man bruke de små grå i enn dei, jada en kegerator er født fire kraner fordelt på 2 kjøleskap med plass til 2 12 liter corny i hver. Kona fikk tv og selvfølgelig en glad husbond som kan skape magi på andre siden beklager dårlig kval på bildene linsa på tlf. Er knust.
Gjærstarter til en hefeweizen (wlp 380) som skal brygges til uka
Jeg er spent på hvordan den er,det er første weizen jeg skal brygge så jeg kan ikke si noe om denHar enda en gang kommet til enden på min 380, seks øl blir det. Nesten så jeg feller en tåre, mimrer litt, og skriver noen memoarer om den ene pakka og linjene som fulgte. Har en pitch igjen som skal bli weizenbock. Må ordne ny pakke asap.
Seriøst opplegg. Hvor lenge ble den lagret? Hva ga du for fatet? Hva syns du om smaken?Tapping av barrel aged quadrupel.
Seriøst opplegg. Hvor lenge ble den lagret? Hva ga du for fatet? Hva syns du om smaken?