Det var da en hyggelig førjulspakke å få! Den breiken var jo veldig god på IKT-NM. Var han frekk nok til å legge med babycall'n så du nå passer barna hans?Jula kom tidlig i år, med pakke fra @LarsUlv. vossaøl, breik, stout og Hornindal.
Vis vedlegget 34252
Babycallen er min egen gitt. Og ja, breiken var fantastisk god!Det var da en hyggelig førjulspakke å få! Den breiken var jo veldig god på IKT-NM. Var han frekk nok til å legge med babycall'n så du nå passer barna hans?
Det er faktisk sesong for fårikål, ikke babycall...
HVA?! har postmannen stjålet flasken med Barley Wine?? Skammelig. (tror jeg ser den helt til venstre der ved siden av Babycall'en).Jula kom tidlig i år, med pakke fra @LarsUlv. vossaøl, breik, stout og Hornindal.
Vis vedlegget 34252
Det var da en hyggelig førjulspakke å få! Den breiken var jo veldig god på IKT-NM. Var han frekk nok til å legge med babycall'n så du nå passer barna hans?
Det er faktisk sesong for fårikål, ikke babycall...
4 kjelers oppsett! Fancy! Hva brukes den 4 kjelen til?
Råøl gjæret med Hornindalskveiken til Terje Raftevold, sekundærgjæret 15 måneder med Brett (og Lactobacillus og Pediococcus, WLP655)Hva er Breik?
Det der er vel en og en halv 6-pack?Igår var det to og en halv kasse. Idag er det igjen to og en halv six-pack.
Vis vedlegget 34258
Det der er vel en og en halv 6-pack?
Jeg tar selvkritikk. Skal huske det neste gang.kan ikke se å ha blitt invitert... trodde dette var ett inkluderende forum jeg....
Nei, det er en KVETT.Kveik + Brett = BREIK
Nei, det er en KVETT.
Råøl gjæret med Hornindalskveiken til Terje Raftevold, sekundærgjæret 15 måneder med Brett (og Lactobacillus og Pediococcus, WLP655)
Kveik + Brett = BREIK
Det er ikke så veldig mye kveik preg på BREIK'en, men det er plenty med einerlog som ligger og lusker i bakgrunnen.Jeg laget en ekstrakt-flanders rød med vossakveik i primær, og roselare i sekundær. Det ble bra, men ikke noe tegn til kveik.