Blir dette helt tett? Har et speidel 60-kar jeg har vurdert lignende løsninger på.Vis vedlegget 38947 Pent bilde av min måte å coldcrashe på !
Den har jeg laget selv ! Deler Fra AliTilsvarende som jeg gjør. Fungerer perfekt. Har du laget ball lock-kobling selv, eller har du også kjøpt fra NorCal?
Hei ja på 30-karet virker det supert, testet det på 1 bar det er ikke lurt da blåser du det oppBlir dette helt tett? Har et speidel 60-kar jeg har vurdert lignende løsninger på.
Ser mer ut som om du har vært en tur "down under".Synd jeg ikke bestilte tyngre koffert på USA turen. Men det ble med noen røvere hjem, for ett land for en øl interessert fjott.
Jävlar!Vis vedlegget 38952 Oi den ble sterk !
Jeg brygger Kveiksalver Stout, skal serveres på PB2019 ! Målte den med reflaktometer til 1,127
Wooo! Blir det noen forandringer i oppskriften? Ser fram til å smake igjen!Jeg brygger Kveiksalver Stout, skal serveres på PB2019 ! Målte den med reflaktometer til 1,127
BedreBlir den like god som den forrige, blir den god.
Noen små justeringer noen % oppWooo! Blir det noen forandringer i oppskriften? Ser fram til å smake igjen!
Den metoden har jeg ikke tenkt på ! TakkDu bør også vanne ut 50/50 med vann for å kunne måle med hydrometer.
Du skulle vel ikke ha et bilde av gjennomføringen? Eventuelt en link til delene. Så veldig bra ut det der. Jeg driver ikke med CC fordi jeg er redd for oksidasjon. Men den løsningen der eliminerer det.Vis vedlegget 38947 Pent bilde av min måte å coldcrashe på !
HeiDu skulle vel ikke ha et bilde av gjennomføringen? Eventuelt en link til delene. Så veldig bra ut det der. Jeg driver ikke med CC fordi jeg er redd for oksidasjon. Men den løsningen der eliminerer det.