Et ekte skalldyrparty er når man har reket rundt på byen for å så måtte krabbe hjem, *ka-psssh!"
Har ikke sjekka sertifiseringene, men ølet smaker i alle fall godt.- og de holder ord: http://bigspruce.ca/ ?
Har ikke sjekka sertifiseringene, men ølet smaker i alle fall godt.
Edit: dessverre ikke sesong for granskuddøl...
Fikk noen kg korn fra en kompis som jeg skal prøve å lage malt av. Aldri gjort dette før så det blir spennende å se om jeg får laget øl av dette. Det er bygg korn. Ikke et korn som er avlet fram for øldyrking da det inneholder for mye proteiner, men prøver allikevel. Bilder viser 2ndre dag med spiring. Vis vedlegget 38784 Vis vedlegget 38785
Humle er plantet for 2 år siden,men avling er det dårlig med. Morro er det uansett .Blir tradisjonsbrygging dette. Snart har du eget såinnhus og humlehage [emoji1417]
Fantastisk passende uttrykk.Boble, da...
Vis vedlegget 38801
Jeg ga opp ventinga til slutt. Tønna bobler nok en sjelden gang enda, og nå så jeg den var nesten der, men den så dønn lik ut etter en halvtime, så da gadd jeg ikke mer. Den får passe seg sjøl.Fantastisk passende uttrykk.
Svært illustrerende for hvor følelsesmessig utfordrende det kan være å brygge...
Tror du ikke de reker ved sjøen?
Kan enkelt se for meg noen scenarioer...Hvor galt kan det egentlig gå med øl og loddebolt?