Deilige bilder!!!

Nu sier jeg i fra at jeg er ordblind så det kan være grunnen til at det ble litt rott,og det er ikke min feil men jeg prøver så gått jeg kan. At han jeg hadde i norsk er vert 2 kr i timen og da snaker vi om 1970-1980 tallet.Er det noen som vil ta meg så prøv
 
Nu sier jeg i fra at jeg er ordblind så det kan være grunnen til at det ble litt rott,og det er ikke min feil men jeg prøver så gått jeg kan. At han jeg hadde i norsk er vert 2 kr i timen og da snaker vi om 1970-1980 tallet.Er det noen som vil ta meg så prøv
Jeg tror ikke det var noe vondt ment fra @Miguel sin side, men heller det at det faktisk var vanskelig å forstå hva du mente :) Uansett så er det på Norbrygg plass og hjerterom til alle og enhver :)
 
Jeg tror ikke det var noe vondt ment fra @Miguel sin side, men heller det at det faktisk var vanskelig å forstå hva du mente :) Uansett så er det på Norbrygg plass og hjerterom til alle og enhver :)
Jeg likte ikke det han svarte da jeg ba om svar på hva han siktet til.Etter det jeg står for så sier du a så for du stå for b eller vis du er stor i kjeften så for du ikke løpe din veg.Nu legger jeg det i glemmeboka etter forklart hvorfor og spist er spist så jeg kommer til å bruke det forumet i framtiden
 
Nu sier jeg i fra at jeg er ordblind så det kan være grunnen til at det ble litt rott,og det er ikke min feil men jeg prøver så gått jeg kan. At han jeg hadde i norsk er vert 2 kr i timen og da snaker vi om 1970-1980 tallet.Er det noen som vil ta meg så prøv
Litt rot her.Liker at du vil rydde opp YngveKL
 
Sist redigert:
a727c3cbf000f018dfd99791fc671fb3.jpg
 
Nå er jo han "vandreren" avgått tror jeg, Fyren som brøt seg inn i masse hytter rundt omkring (Og la igjen rumpetorpedoer på gulvet i noen av de, som et visittkort), men den hytta der ville sikkert blitt favoritthytta hans.
 
Han var egentlig litt sjarmerende syns jeg. Bortsett fra torpedoene hans da. Rekende fant. Ikke mange av de igjen. Men denne hytten er på øy, så føler meg nesten trygg [emoji41]
 
Tilbake
Topp