Takk for linken.Hei
Den er kjøpt på Ali.
https://www.aliexpress.com/item/Hot...279.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dPP5kXX
gidder ikke formatere mobil-bilder for å legge ut på forumet.
Bra innlegg
Jeg bruker Tapatalk og får automatisk opp valg om oppløsning. Har aldri opplevd størrelsesbegrensninger.
Ønsker bilder
Det tar 5 sekunder å halvere størrelsen på et bilde på mobilen.
Nokia 5110 støtter det ikke... ikke att den har kamera da.. men det er telefonen min så det så
Dessuten tror jeg ikke alle kamera-apper støtter å downsize..
SmartBilen pakka for helgetur. Bildet er riktignok fra i går. Har tatt til vettet og oppretta fjernlager. De med rød kork er baltisk porter som skal få stå trygt i kjelleren her 20 mil hjemmefra. Da burde jeg klare å lagre dem en stund.
Vis vedlegget 39023
De andre er administrasjonsgebyr.
Ja, må ta en tur opp hit igjen så snart Old alen kommer seg på flaske. Den trenger også litt tid.Smart
Jeg har heldigvis bare 7 minutters biltur til fjernlageret.Ja, må ta en tur opp hit igjen så snart Old alen kommer seg på flaske. Den trenger også litt tid.
Det hadde vært så ALT for kort.Jeg har heldigvis bare 7 minutters biltur til fjernlageret.
Langt nok borte til at det virker.
Tror det er BILturen som er faktoren som gjør at det virkerDet hadde vært så ALT for kort.
Tror det er BILturen som er faktoren som gjør at det virker
Når det hender at jeg ikke bør, men får lyst på noe fra fjernlageret, så er bil ofte uaktuelt
Sykkel er et alternativ, men det er oppoverbakke hele veien hjem