Deilige bilder!!!

Deilig og deilig fru blom, For meg er det deilig. Maltlager og egen mølle. Etter X antall øl-sett så ble det altså sånn. Jeg har hele tiden unnskyldt meg med at tiden ikke strekker til (oppussing og barn) og at ferdige sett er behagelig med tanke på at man bare kan varme vannet også er man i gang når det måtte passe. Men hva har skjedd? jo, fremdeles oppussingsprosjekter og tildels store oppussingsprosjekter i og med at barn nr.2 er rett rundt hjørnet, med tilhørende oppfølging. Hvileløs svitsjing mellom tv-kanaler er byttet ut med div øl-bøker og oppskrifter, hva kan jeg brygge med det jeg har og hva kan jeg bruke som erstatning hvis jeg kommer til kort med oppskriften. Det å føre logg/bryggebok har fått en ny mening. Jeg knasker malt og kjenner forskjeller uten å vite hva jeg egentlig driver med. Humle og gjær av forskjellige typer ligger i kjøl og frys mens jeg blar meg gjennom div lektyre og lurer på når jeg skal ha tid til å brygge alt. Jeg begynte ikke å brygge med intensjonen om at jeg skulle ende opp med billig øl, og takk og lov for det.. Vedlagt ligger bilde av maltlager, som sikkert blir mindre/større med tiden, og min første egenkvernede øl, løslig basert på en Cream-ale oppskrift i BCS. Den endte forresten opp som jeg håpet, en frisk pils-lignende sak gjæret med nottingham på 15'c (en øl-dømmer vil sikkert si i mot meg. Men min gane, mitt hus), men den er fersk og preget av kjøletåke.


ea9809af8d86c2923d1ac1ed6d1048dd.jpg
6f535e962b5becb86eb75d046053b685.jpg
 
Sist redigert:
Bra innlegg :)
Jeg bruker Tapatalk og får automatisk opp valg om oppløsning. Har aldri opplevd størrelsesbegrensninger.
Ønsker bilder :)
 
Det tar 5 sekunder å halvere størrelsen på et bilde på mobilen.

Det tar 0 sekunder å ikke måtte gjøre det, noe som ikke skal trenges å måtte gjøres. Dessuten tror jeg ikke alle kamera-apper støtter å downsize..

Forumet bør støtte downzising idet du laster opp.

Tidligere idag ville jeg laste opp en kilde som det ble diskutert om, en bok-kilde, altså du må ta bilde av den akutelle siden i boken, men det dret jeg glatt i.
 
Dessuten tror jeg ikke alle kamera-apper støtter å downsize..

Trenger ikke en egen app, det kan gjøres direkte når du har bildet på skjermen, ihvertfall på Android. Som sagt, det tar 5 sekunder.

Det beste er selvsagt at man ikke behøver å gjøre noe, som før, regner med at de gjør noe med det etterhvert.
 
Bilen pakka for helgetur. Bildet er riktignok fra i går. Har tatt til vettet og oppretta fjernlager. De med rød kork er baltisk porter som skal få stå trygt i kjelleren her 20 mil hjemmefra. Da burde jeg klare å lagre dem en stund. :)
Snapchat-553094398.jpg

De andre er administrasjonsgebyr.
 
Tror det er BILturen som er faktoren som gjør at det virker
Når det hender at jeg ikke bør, men får lyst på noe fra fjernlageret, så er bil ofte uaktuelt
Sykkel er et alternativ, men det er oppoverbakke hele veien hjem

Sykkel er ikke et alternativ. Lappen ryker. Så fjernlageret ditt er rene fortet [emoji1417]
 
Tilbake
Topp