Ekornskurken
Norbrygg-medlem
Skjegg også!Klassekampen og NEIPA. Hippeste hipsteren på forumet? [emoji1417][emoji482]
Skjegg også!Klassekampen og NEIPA. Hippeste hipsteren på forumet? [emoji1417][emoji482]
Skjegg også!
Foren eder med hjemmebryggere på Hadeland (eller hvordan det nå var)
Han har jo en slik fiskehatt, det er vel så og si et hipsterplagg. Og nekter han så er det i alle fall hipster.Har han sixpence og så regner jeg meg som utkonkurrert [emoji1635]
Har han sixpence og så regner jeg meg som utkonkurrert [emoji1635]
*******Slettet grunnet blind på øynene......
Hva kalles dette @Finn Berger ? "Blind på øynene (i motsetning til... )....
Hehe, nei tenkte litt på setningen min. "Blind på øynene"... Går jo liksom ikke an å være blind på nesa... Mener min salige fru lærerinne hadde en betegnelse på sånne "dobbeltinformerende" setninger (i mangel av bedre forklaring)Tenker du på noe i retning av "ser NEIPA-glasset i sin nestes hånd, men ikke rødvinsglasset i sitt eget"?
... sin, Finn. Sin egen håndTenker du på noe i retning av "ser NEIPA-glasset i sin nestes hånd, men ikke rødvinsglasset i sitt eget"?
Pleonasme er ordet du leter etter.Hehe, nei tenkte litt på setningen min. "Blind på øynene"... Går jo liksom ikke an å være blind på nesa... Mener min salige fru lærerinne hadde en betegnelse på sånne "dobbeltinformerende" setninger (i mangel av bedre forklaring)
Det er jo kjent at noen sitter på hånden sin slik at den blir fremmed, men jeg er fortsatt fremmed for denne bruken av hånden.... sin, Finn. Sin egen hånd
Eller er det blitt hipster med ‘sitt hånd’?
... sin, Finn. Sin egen hånd
Eller er det blitt hipster med ‘sitt hånd’?
Hehe, det var det jaPleonasme er ordet du leter etter.
NEIPA og Kommunisme ser jeg på som 2 sider av samme sak, rett og slett ikke fungerende. Har litt erfaring med kommunisme(eller restene av den etter mine turer til Russland), ikke så mye med NEIPA, og jeg tro vi lar det forbli sånn
Fantastisk pene. Gleder meg sykt til jeg får brygget noe som fortjener slikt håndverk.
De blei bra. Gleder meg til å se åssen de blir på tappeoppsettet ditt.Fantastisk pene. Gleder meg sykt til jeg får brygget noe som fortjener slikt håndverk.
?[emoji3590]