Nest siste flaske av mitt første brygg. Vestkyst sett. Prøvesmake brygg nr 2 i går. Duvelklone etter egen oppskrift (selvfølgelig lest meg opp der).. den bør modnes litt til, men var som å drikke Duvel. Jeg har blitt utrolig glad i min nye hobby til tross for mitt korte løp så langt.
Har fruen sydd frakker? Veldig fine
Men plastdingsen på gjærlåsen matcher jo ikke?!??
Det er smart, da! Så når innholdet i en dunk har gjort så du har vokst fra en trøye kan den arves videre til neste dunk. Så må du selvsagt kjøpe større og større dunker for å holde tritt med egen utvikling.Det er nok T-trøyer som er litt små for brygger'n, dessverre
Det kan tenkes at den utviklingen der blir naturlig...Det er smart, da! Så når innholdet i en dunk har gjort så du har vokst fra en trøye kan den arves videre til neste dunk. Så må du selvsagt kjøpe større og større dunker for å holde tritt med egen utvikling.
Har fruen sydd frakker? Veldig fine
Men plastdingsen på gjærlåsen matcher jo ikke?!??
Joda, en aldeles nydelig NEIPA, men er det ikke på tide å brygge noe øl igjen snart?Det jobbes med saken! (Vakker NEIPA, ikke sant?)
Vis vedlegget 39591
Stilig oppsett av gjærkar du har der FinnCatwalk'en på kjøkkenet i heimen her. Fra venstre: Neipa kledd i stilig svart, en konservativ engelsk golden ale i et passende blått antrekk, og en ung weissbier litt på kanten i frekt rødt.
Vis vedlegget 39590
Joda, en aldeles nydelig NEIPA, men er det ikke på tide å brygge noe øl igjen snart?
Signaturen, ja. Ser den ikke på mobil, så jeg glemmer at den fins. Jeg stemmer veldig for en Old ale med brett.Hvis du ser på signaturen min, så står det et spørsmålstegn der.
Ordentlig øl og ordentlig avis. Det er godt å se.Kan i alle fall drikke noe øl igjen. Engelsk golden ale. Litt oksidert, men ikke ille. Nest siste flaske.
Vis vedlegget 39592
Foren eder med hjemmebryggere på Hadeland (eller hvordan det nå var)Ordentlig øl og ordentlig avis. Det er godt å se.